Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Heratorpets Vinja - 30 september 2010 20:18

Har blivit en vilodag för Vinja idag för jag har inte hunnit gå nått. Var på utvecklingssamtal med sonen och efter det så bar det av till Tuna Park för att inhandla lite kläder till honom också.

Var hemma strax efter kl 4 och då skulle det hinnas lagas lite mat innan jag skulle vila på em.

 

Men det kan ju vara bra med en vilodag också. Fast det var synd när det var så fint väder ute  Mostly Sunny. Men i morse när jag sluta jobbet var det kalltFreezing Cold , fick till och  med skrapa rutorna på bilen.

 

 

   

Riktigt dimmigt var det vid 6 i morse.

 

    

Vet inte om det syns men gräsmattan var precis frostig.

 

   

Men så här fint var det när jag vakna.

 

   

Min lilla pärla.

 

   

Världens sötaste flicka.

 

 

Nu är det bara en natt kvar och sen ledigt Too Happy 1. Ska bli så skönt för man blir så trött när man jobbar nätterSadly I Can't. Får hoppas det blir bra väder nu när man är ledig så man kan hitta på nått kul Vinja och jag. 

Hörs i morgon igen.






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards