Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Heratorpets Vinja - 2 oktober 2010 19:52

Det är bara skit med Vinja och mig. Jag är super seg och trött och Vinja är haltThumbs Down . Inte kul alls när man är ledig, fint väder och man vill göra nått. Men, men inte mycke göra åt. Bara vänta på att Vinja blir ohalt o jag blir piggare.

 

Bilen fick sig föresten en liten ansiktslyftning igår. Så nu är den så fin så   , har bytt ena fram skärmen som inte såg så vacker ut   .

 

 

  

Före.

 

  

Efter, visst blev den fin. Hade sån tur att hitta en skärm med samma färg på skroten.

 

  

Vinja igår i höstlöven.

 

  

Så vackert i träden när solen lyser.

 

 

  

Idag från lunch har jag varit hundvakt åt Rex och Zäpo. Rex är ju lugn och fin men lille Zäpo far ju runt som en liten virvelvind i hela lägenheten för att hitta nått kul. Ja inte hela tiden som tur ärPhew han har faktisk varit lite lugn också. men det är väl inte så lätt vara nästan 7 månader och full av energi.

Zäpo var med på bruks en stund och kollade på appell tävlingen som dom hade idag. Var så jätte duktig, var tyst och kunde verkligen koppla av vilket är ju helt kanon Clapping Hands.

Har tyvärr inte blivit några kort ute idag. Har inte orkat när man är så seg. Blev några här hemma på vovvarna.

 

 



  

Orkade inte laga mat idag så min lunch hämtade jag här.

 

  

Zäpo vid vatten skålen.

 

  

Rex tuggar på ben.

 

  

Vinja håller sig undan när sonen är bråkig.

 

  

Zäpo kollar in Rex när han tuggar på sitt ben.

 

Fantasin och orken att skriva nått känns absolut inte på topp Thumbs Down. Får hoppas man är piggare i morgon och hoppas att Vinja blir okej snabbt.

Ha en fortsatt skön lördag kväll så kanske vi hörs i morgon igenHello







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards