Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Heratorpets Vinja - 7 oktober 2010 19:37

Hej på er   , idag är jag lite piggare   . Men hu vilket tråkigt väder, har regnat nästan hela dagenRainy så idag har vi bara varit inne.

 

 

Igår var vi i alla fall i Kjula och la ett grus spår igen. Fick ligga ca 40 min men tror vi kan börja ha ännu längre ligg tid för hon har så bråttom lilla stumpan  Running . Men hon är duktig tycker jag, när det slutar att blåsa så fruktansvärt ska jag nog testa lite asfalts spår igen. Men nu blir det lugnt med spårandet några dagar för jag ska jobba em och vet inte om jag orkar fara omkring då. Beror väl lite på vädret vad vi gör.

 

 

  

Vinja i spåret.

 

 

Filmade lite också igår men det var inte lätt att både filma och hålla i linan  Phew . Det hon "irrar" i början beror inte på att hon inte vet vad hon ska göra, utan letar efter köttbulls biten som ska ligga där någonstans.

 

 

 

 

  

Vinja med sin boll som var slutet.

 

  

Så här grått och trist var det idag. Här har det i alla fall slutat regna.

 

  

Vinja hoppas det ska ramla ner nått gott från diskbänken.

 

  

Okej....Om det inte händer nått kan man ju lika bra ligga och vänta.

 

 

 


Var tyvärr inte sån kul blogg idag  Thumbs Down men det är inte mycke göra åt. Blir inte mycke gjort när det är dåligt väder   och en hund som är halt  Crutches .

Om det händer nått så hörs vi i morgon, annars hörs vi väl när det händer nått.






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards