Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Heratorpets Vinja - 14 oktober 2010 22:39

Riktigt kanon väder har vi haft idag, förutom tidigt i morse när det regna  . Men sen har det varit rätt soligt, tyvärr en del blåst också Windy.

 

Blev en tur till Kjula idag också för att spåra lite och idag var Sara och Ziwa med. Ziwa gjorde 2 korta spår och det gick kanon braBravo!, blev även några uppletande som hon klara fint Thumbs Up.

 

 

Vinja fick sig även hon ett spår, vet inte hur långt men kanske ca 500 m med 2 spetsvinklar och 6 pinnar + slut. Nästan alla pinnar var gömda och hon missa en av dom. Gjorde det igår också så nu får jag nog snitsla där dom ligger så hon inte fortsätter att missa. För det får man inte göra Perturbed.  Men spåret och spetsvinklarna gick bra Good Job.

 

 

 

  

Snart är alla fina löven borta   , men än är det vackert ute   .

 

  

En kråka kom och var lite nyfiken.

 

  

Ziwa på väg att leta efter sitt spår.

 

  

Här har hon hittat det   .

 

  

Ziwa kämpar i skogen.

 

  

Japp och slutet hitta hon ocksåWoohoo! .

 

  

Kampar lite med sin leksak.

 

  

Ziwa gillade verkligen att kampa.

 

  

Liten paus efter spåret.

 

  

Så söt liten dotter Vinja har.

 

  

Poserar lite till.

 

  

Ziwa springer ut på ett uppletande.

 

  

Och full fart tillbaka när hon hittat saken.

 

  

Och sen kampa med matte.

 

  

Nej du...Jag tänker inte släppa den....

 

  

Men hallå morsan, du får inte gömma den.

 

  

Visste är det här kul matte, att få kampa som bara den.

 

  

En nöjd Ziwa efter att fått jobba lite.

 

  

Vinja hittat en apport.

 

  

Japp, här är den.

 

  

Mera små pinnar hittade hon i skogen.

 

  

Vinja med spårslutet. Sån duktig flickaBravo! .

 

 

 

 

Mera än så blev det inte idag men både mor och dotter hade kul i skogen. Ser knappt någon hälta nu när vi går på mjukt underlag. Men asfalt och framförallt om den är lite knölig eller stort grus verkar inte fötterna gilla. Men det är väl bara avvakta och se. Är ju inte helt omöjligt hon fått en tagg som kommit en bit in  i trampdynan. Men, men vi får vänta och se annars blir det ett besök hos farbror doktorn igen Doctor






Nu är det bara natti, natti kvar för i morgon bitti börjar jag jobba igenThumbs Down . Klockan är över 23,00 så nu får jag skynda mig om jag ska hinna somna innan det är dags att gå uppWink.

 

Ha en bra natt och sov så gottDreaming.

 

 

Så här kommer jag känna mig när klockan ringer i morgon bitti Alarm Clock






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards