Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Heratorpets Vinja - 15 oktober 2010 20:58

Var meningen vi skulle ha spårat lite idag men tiden bara rasslade iväg och klockan blev mycke   . Åkte i alla fall ut till ett annat ställe idag vid Vallby kyrka för att kolla hur det såg ut att lägga spår där också.

 

Såg bra ut men man kan inte vara så många för så stort var det inte. Men några stycken kan man nog vara där om man planerar lite. Blir nog troligvis att jag gör ett nytt försök i morgon igen och hoppas tiden går lite saktare då   .

 

 

  

Utsikt över vattnet. Förut såg man inte så bra men nu har dom ju kalhuggit här.

 

  

Vinja på liten rastning.

 

  

Rätt öppen spår skog är det här också.

 

  

Min lilla skrutta.

 

  

Med sin boll i blåbärs riset.

 

  

Lite poserande på stenen.

 

  

Var en snabbis i Gärdtre stallet. Detta är Jennys häst Nevada.

 

  

Vinja sitter redo att hjälpa till matlagningen om det skulle behövas.

 

 

Lite tråkig dag då jag inte han vad jag tänkt migSadly I Can't. Men ibland så rusar tiden iväg så det blir ändrade planer. Skulle väl ha hunnit lagt spår men min mage börja protestera och var jätte hungrig, så den här gången fick den bestämma Wink.

 

 

Får hoppas ni alla får en skön ledighet. Tyvärr så började min arbetsvecka idag och slutar inte förän torsdag nästa veckaThumbs Down  .

 

 

Vi hörs kanske i morgon igen om det hänt nått.

 

 

Bye, bye Kisses







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards