Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Heratorpets Vinja - 17 oktober 2010 22:29

Har verkligen inte varit någon bra söndagPouty. Han knappt vara på jobbet en halv timma innan jag gjorde illa mig och fått tillbringa halva dagen på akuten Doctor 

Det som hände var att jag klämde min arm mellan två 15 tons band när jag körde travers. Kan ju säga att jag hade rätt tur då bandet bara kom på armen väldigt lite. Men med så stor tyngd behövs inte så mycke för det ska göra ont  Sad . Väldigt ont gjorde det iaf men hade tur att jag inte bröt nått eller fick någon annan skada. Men armen blev bra svullen och blå.

 

 

  

Så här såg armen ut vid 11 taget på akuten.

 



Sen fick jag armen omlindad och ett bar citodon för värken. Åkte hem och på kvällen tog jag av bandaget för att kolla hur det såg ut. Gissa om jag blev förvånad när nu armen såg ut på detta sätt.



  


En aning blå och svullen hade den blivit.

 

 

  

Så här ser andra sidan av armen ut.

 

 

Jag bara undrar hur armen kommer se ut i morgon när jag vaknar, för den lär ju vara ännu mera blå och svullen då.

 

Nu ska jag gå och försöka sova lite, känner mig lite lullig av värktabletterna jag ätit. Hoppas det inte gör allt för ont när jag vaknar i morgon.

 

 

Får hoppas att ni andra haft en bättre söndag än vad jag haft.


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards