Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

Man Blir Lullig Av Värktabletterna

Av Heratorpets Vinja - 18 oktober 2010 20:24

Idag har jag gått som i ett litet rus hela dagen  . Det är värk tabletterna som gör en lite lullig, men dom behövs nog ett par dagar till för annars gör det nog lite ont i armen   . Inte så lätt att sova heller när man måste ligga på rygg hela tiden och akta man inte lägger sig på armen.

  

 

Har tyvärr inte blivit nått spår för Vinja idag heller, tror min arm behöver vila lite. Men i morgon kanske det kan bli nått, beror lite på hur jag känner mig då.

 

Har gått ut till udden fram och tillbaka 2 ggr idag och där det är mjukt syns ingen hälta alls, iaf inte vad jag kan se   . På asfalten och gruset så halta hon inte lika mycke som hon brukar och det är ju skönt Thumbs Up. Bara hålla tummarna det fortsätter så.

 

 

Lite bilder har jag lyckas få ihop på våran korta tur. Har inte varit så fint här idag, mulet hela dagen Black Cloud.

 

 

 

  

Vinja kommer farande i skogen.

 

  

Kommer du snart matte.....

 

  

Så tråkigt när nästan alla fina höstlöven är borta   .

 

  

Vinja i höstlöven.

 

  

Mulet och trist ute.

 

  

En som hamnat lite fel, eller också väntar dom på synda flodenLaughing 1 . När jag var ute senare så kom det en traktor och drog upp den.

 

  

Hon är så söt min lilla flicka.

 

  

Vinja gillar att kolla in bryggorna.

 

  

Vinja har fått sig ett bad idag vilket inte var så uppskattatThumbs Down.




Min arm har blivit blå på mera del av armen tycker jag. Undrar hur mycke det ska bli innan det börjar gå tillbaka. Har i alla fall tagit 2 nya bilder om ni vill se hur den ser ut. 



  


Tycker nog det blåa har både kommit längre ner på armen och även upp.

 

  

Har blivit mera på denna sida också. Märkar det när jag ska sätta på bandaget då det nästan är för litet nu.

 

 

Har nyss tagit mina värktabletter igen så snart kommer väl ruset tillbakaWink . Får även hoppas man får sova lite bättre i nattSleeping .

 

 

 

Ha det så bra nu och dröm härliga drömmar Dreaming.


 
 
Kicki

Kicki

18 oktober 2010 21:46

..usch igen...din arm ser verkligen ond ut...hoppas du får sova inatt iaf!!!...sov gott!!

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

18 oktober 2010 22:17

Vad gör man inte för att få lite underlag till bloggen. :-) Skojar som du förstår. Ta och sköt om dig nu.
Kram!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Jessica Gnista & Sota

Jessica Gnista & Sota

18 oktober 2010 23:37

AJ AJ AJ fy vad ont det ser ut. Men samtidigt måste man ju säga att du hade tur som inte fick armen helt "avsliten".... Kram

http://www.skeppartorps.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

19 oktober 2010 05:02

Det brukar tyvärr bli så att blåmärken växer ganska rejält med tiden.

Förstår att du blir lullig av värktabletterna!

Det är nog bra att låta armen vila så mycket som möjligt, och tyvärr får nog Vinja haka på vilandet.

http://www.henrikolsson.eu

 
Madde

Madde

19 oktober 2010 09:19

Herregud vad din arm ser ut, stackare. Du får bättre effekt av citadonen om du tar en alvedon samtidigt (du får nog kolla upp om det är en alvedon eller 2 man tar)

Himmla tur att du inte bröt armen eller förstörde musklerna i armen!

(Min mage gör vanligtvis inte så ont, utan gastroskopin är för att jag vid 2 olika tillfällen haft blod i avföringen, första tillfället såg jag själv att det var svart, ett par veckor senare såg jag inget)

Krya på dig!

http://www.working-gsd.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

19 oktober 2010 12:18

Sv: Ja, vädret blev bättre sen :) Nu kan man se solen, men det blåser fortfarande :)

Ha en fin dag!

http://www.henrikolsson.eu

 
Jessica

Jessica

19 oktober 2010 12:37

Hoppas du känner dig lite bättre. Det var ju väldans vad din arm var färgglad.

Jodå vi har rätt fina spårmarker här med fält, hed och skog så variationen kan man inte klaga på:)
Krya på dig!

http://www.yrlabus.se

 
Monica

Monica

19 oktober 2010 19:12

Det där måste ha gjort ont när det hände,ja färgglad är du i alla fall.Fick Citodon när jag opererat käken men dom hjälpte inte alls mot det, inte blev jag hög heller tyvärr;-)Fina bilder.
Ha det bra;-)

http://ingemix.blioggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards