Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Heratorpets Vinja - 23 oktober 2010 22:50

Idag blev det ett besök hemma hos Ingrid. Var och kollade på Allt-I som ska ha valpar om ca en vecka och tog en massa kort.

 

Fram i från såg hon inte alls så tjock ut men från sidan syndes en rejäl kula. Och större blir hon väl innan det är klart. Ingrid har varit och röntgat henne och det ska finnas 8 st små bebbar där i   .

 

 

   

Ingrid känner på foster rörelser och jag fick känna också.

 

    

Allt-I vilar i köket.

 

    

Är fortfarande pigg och springer lite i skogen.

 

    

Hittat en pinne i skogen.....

 

    

Och den var kul att leka med.

 

    

Kom och ta den då om ni kan....

 

   

Vadå ??? Jag gräver väl inte..... 

 

  

Hon är allt lite rund om magen den lilla flickan.

 

  

Allt-I i närbild.

 

 

När jag ändå var i Kjula så passa jag på att åka och lägga spår, men först fick jag stanna här och ta en korv för jag var så hungrig.

 

 

  

 

 

 

Blev ett drygt 700 m långt spår i rätt snäll terräng då jag fortfarande är rädd om armen. Inte heller lätt att bara en arm då lilla fröken har så bråttomRunning. Idag så blev det 7 trä apporter + slutet och ett treo rör. Hon missa en av apporterna   och irra lite på ett ställe. Men i det stora hela så gick det braWell Done.

 

 

Lite bilder blev det när vi gick runt lite och väntade på spåret.

 

 

  

Perfekt spår skog för en matte som inte vill snubbla över en massa ris och en vovve med öm tass.

 

  

Visst är jag fin om jag står så här   

 

  

Gräver i mossan.

 

  

Mattes lilla pärla med jord på nosen.

 

  

Min lilla söta flicka   .

 

 

  

Laddad inför spåret.

 

  

Hitta pinnarna i skogen gjorde hon också  .

 

  

Treo röret hittades idag också.

 

  

Spår slutet fick vi också med oss hem.

 

 

  

Vinja nöjd efter dagens spår.

 

 

  

Mera än så har vi inte hunnit med idag. Har varit mulet ute hela dagen men som tur kom inget regn Black Cloud.


Börjar väl snart bli dags att ut och rasta Vinja Walking The Dog Female, som vanligt är det bara jag som är uppe. Med lite tur kommer jag i säng lite skapligt och inte lika sent som i natt då klockan blev över 2 innan jag la mig Duh. Förstår inte varför det ska vara så svårt att gå och lägga sig.

Hoppas eran lördag har varit bra. I morgon måste ni hålla tummarna för min kompis Vicky som ska tävla appelspår i Strängnäs med Happy. Hoppas verkligen att dom klarar sig Thumbs Up.


Ha det så bra så hörs vi i morgon igen Hello 





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards