Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Riktigt Jävla Skit Väder Har Vi Haft

Av Heratorpets Vinja - 24 oktober 2010 22:37

Riktigt skit väder har vi haft idag Thumbs Down. Har små regnat och kommit lite snöblandat regn mest hela dagen  Rain Cloud, så det har mest blivit en inne dag idag. Blev en skaplig sovmorgon då vi gick upp strax efter halv 10, var så skönt att få sova  Pillow.

 

Blev en tur ut till udden + lilla biten ut till vägen och vände för Vinja. Inte speciellt långt men vill ta det försiktigt innan man vet vad den mystiska hältan beror påThinking. Men hon har helt klart blivit mycke bättre, på mjuka underlag har hon ju inte visat nått alls och nu tycker jag även det ser mycke bättre ut på hårt ojämnt underlag, vilket känns jätte skönt   . Vi ska i alla fall åka och träffa uppfödarens veterinär i morgon så får vi se om han kan lösa den mystiska gåtan.

 

 

Lite bilder under dagen har jag lyckats få ihop, fast inte så många och inte speciellt spännande heller   . Men ni får hålla tillgodo med dom som är.

 

 

   

Riktigt skit väder var det när man vakna.

 

    

Regnade även på em när vi gick ut.

 

   

Lite fina höstlöv sitter kvar på träden, men dom flesta ligger på marken   .

 

    

Några nypon lyste upp i den gråa höstdagen.

 

    

Vinja står och spanar.

 

    

Ute och kollar på bryggan.

 

    

Även denna brygga var tvungen att kollas.

 

   

Snyggingen.

 

    

Min lilla plutta.

 

   

Hitta en stor pinne som var tvungen att tuggas på lite.

 

   

Kom och ta den om ni törs....

 

   

Du matte, jag tror inte jag kan få med mig min pinne.

 

 

 

 

Hoppas verkligen på bättre väder i morgon. Vill inte ha en massa regn och slask ute. Nu ska det ju bli först riktigt torrt ute, sen frysa på riktigt ordentligt så alla fästingarna dör och därefter så får det gärna komma lite snö. Inte som förra året utan mera lite lagom.

Hoppas ni haft en bra helg. 

Sköt om er så hörs vi i morgonHello  






 
 
Carina

Carina

25 oktober 2010 05:58

Hoppas det går bra hos veterinären idag. Man blir väldigt trött när det är sådant väder utanför fönsterna. Hade tur igår när vi var och träna agility, uppehåll hela tiden tills jag gick mot bilen, då började det regna och höll i sig resten av kvällen. Kanske får vi fint idag :-) ha en bra dag, kram

http://tysonochganget.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

25 oktober 2010 10:34

Idag fick vi fint väder, så jag hoppas att ni också har det!

Nu ska jag ut och göra klart hundgårdarna. Bild på detta kommer senare! :)

Ha en fin dag!

http://www.henrikolsson.eu

 
Kicki

Kicki

25 oktober 2010 10:57

...ja vädret har väl inte varit de allra bästa i helgen men vi la ett spår till tjejjerna i lördags i regnet...gick bättre än väntat...
Uppfödaren vet om att hon börjar bli stel i lederna men hon har inte sagt att hon inte tänker para henne...jo jag vet att hon blir min i februari...

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Vicky

25 oktober 2010 11:50

Vilka fina höstbilder du har tagit. Hoppas att Vinja snart blir bra.
Sen vill jag säga tack för att du bryr dig om och hejar på mig. Du är en klippa!
Kram

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

25 oktober 2010 15:55

Sv: Ja, jag håller tummarna för att Vinja blir bra! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Anna & Nova

Anna & Nova

25 oktober 2010 21:39

Hoppas ni har haft bättre väder idag, vi har haft riktigt vårväder idag :)
Hoppas att det gick bra hos veterinären idag och att han kom med en lösning på den mystiska hältan!

http://ellegaard.doggyblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards