Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 3 november 2010

Spår Och Blås Väder

Av Heratorpets Vinja - 3 november 2010 22:09

Idag vi 10 taget så träffades jag, Jessica och hennes mamma Agge för att spåra i Kjula skogen. Kan ju inte säga att vi hade vädret på våran sidaThumbs Down . Det regnade rätt ordentligtRainy på väg ut till skogen. Men vi hade lite tur då det slutade när vi var framme i Kjula.

 

Det gick bra för alla vovvar idag, tyvärr blev det bara lite kort från på släppet för jag följde inte med runt idag.

 

 

  

Jessica och Gnista gör sig klara för att spåra.

 

  

Han bara få med svansen på Gnista när hon for iväg i spåret.

 

  

Jessica och Gnista vid spår slutet.

 

  

Gnista bär stolt runt på sitt spår slut.

 

  

Gäller att torka den ny parade flickan och hålla henne torr.

 

  

Agge & Vera.

 

  

Gör sig klara för att spåra.

 

  

Vera i spåret.

 

  

Här försvinner dom bort i spåret Jessica, Agge och Vera.

 

  

Härlig spår skog är det här.

 

  

Vinja redo och klar för sitt spår.

 

  

Med en av alla apporter hon hittade.

 

  

Duktig flicka som hitta sitt spår slut   .

    

 

 

Vinjas spår blev ca 600 m långt och jag la ut 7+1. Hon missade en pinne tyvärr     , det blåste rätt mycke på första delen av spåret så hon slog lite i en del vinklar men löste det bra ändå   .


Var meningen att jag skulle gått en sväng när vi kom hem men det blåste nått fruktansvärtHurricane så vi åkte hem istället.

 

I morgon så kommer Vinjas dotter Ziwa hit och ska bo här 2 dagar. Hennes matte ska på kryssning så då ska jag vara hundvakt Dog 7. Så vi får hoppas på bra väder så vi kan vara mycke ute och även kunna ta en massa kort Snappy.


Vi hörs i morgon igen. Ha det så bra och sköt om er Blow Kiss.






 
 
Jessica

Jessica

4 november 2010 11:28

Duktiga vovvar:)
Ja Kjula ser verkligen ut att vara fin spårmark. Man blir lite "skadad" när man sysslar med spår, glor efter bra spårmark var man än råkar hamna;)
Hoppas det går bra med hundvakteriet. Antar att det blir många bilder i bloggen på mor och dotter:)
Passar på att önska en bra helg:)

http://www.yrlabus.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

4 november 2010 12:17

Ni är riktigt duktiga med spårningen :) Glöm bara inte att belöna er själva med vila också!

Hur mår din arm nu?

Sv: Nä, det är inte alltid kul att cykla långt, men samtidigt är det en del i målet för min del :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

4 november 2010 12:46

Konstigt nog var det uppehåll alla mina utgångar i går, brukar inte ha sånt flyt.
Kul att vara hundvakt till ens egen hunds avkomma, då kan du verkligen studera likheter o olikheter.
Ha en skön torsdag:-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards