Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Heratorpets Vinja - 7 november 2010 23:05

Idag på fm så var jag hemma hos Ingrid och hjälpte till med vecko fotograferingen av D-kullenSnappy. Hej och hå vad dom vuxit på en vecka. Blev en massa kort tagna på dom små så jag har verkligen haft svårt att välja och sortera. Så även idag blir det en MASSA kort i bloggenSmile, hoppas att ni kan stå ut med det även idag Wink.

 

Tyvärr så ser jag inte vem som är vem av dom då dom är så lika allihopa. Den ända jag ser skillnad på är den lite ljusare grå hanen som fått arbetsnamnet "Tiger". Så ni får bara kolla på alla fina valpar och njuta  .

 

 

  

Hela gänget.

 

    

Så söt.

 

    

Tiger till vänster.

 

    

Lille Tiger.

 

    

Så gosigt att sova med sina syskon.

 

    

 

 

   

En av dom grå tikarna.

 

    

Tiger.

 

    

 

   

Skönt med egen huvudkudde....

 

    

Grå tik.

 

   

En av dom svarta sötnosarna.

 

    

Så mysigt.

 

    

Grå tik.

 

    

Dom två grå tikarna Lisa och Pyttan. Vet tyvärr inte vem som är vem.

 

    

Dom är verkligen otroligt söta.

 

    

Tiger vilar ut på mamma Allt-Is ben.

 

   

Gullig.

 

   

Tiger vilar på kanten i valplådan.

 

 

Efter jag varit och kollat på valparna så åkte jag och Angie till våtmarken för att gå en promenad Walking Dog. Gick hela varvet runt idag så det blev ca 7,5 km. Har varit ett kanon väder även idag med strålande sol vilket har varit jätte skönt.

 

Lite bilder från våran promenad kommer här.

 

 

   

Zäpo, Rex & Vinja poserar lite i solen.

 

    

Mor och son har dragkamp. Zäpo till vänster & Vinja till höger.

 

    

Fina Zäpo.

 

    

Zäpo kommer springande.

 

 

   

Så här vackert var det vid våtmarken idag.

 

 

   

Lite mera poserande blev det.

 

 

   

Här är tornet vid våtmarken som vi var uppe i, bra miljö träning   .

 

 

   

Alla vovvarna högst upp i trappan.

 

 

   

Även i närbild, lille Zäpo har hamnat lite bakom.

 

 

   

Riktigt läcker bild på solen tyckte jag det blev.

 

 

   

Ett gäng fåglar simmade i vattnet.

 

 

   

Vatten paus på gallret.

 

 

 

 

 

 

Ja ni, så har min dag sett ut idag. Vad som händer i morgon vet man inte än men dom har lovat bra väder så jag hoppas det blir det också   .

 

 

Förhoppningsvis blir det inte lika mycke bilder i morgon men jag kan inte lova säkert. Är så svårt att välja bara några få ynka kort när man lyckats ta så många bra  .

 

 

Hoppas ni alla haft en lika solig och härlig helg som jag har haft Sunshine.

 

 

   






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards