Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Heratorpets Vinja - 12 november 2010 23:38

Jaha då var det lika trist väder idag då, mulet och grått hela dagenPouty . Fast lite tur hade vi ändå, väder prognosen sa det skulle regna hela dagenRainy, men vi klara oss med bara några dropparPartly Cloudy.

 

Det var verkligen tur för på fm så träffade jag Vicky med Happy & Molle för att gå en promenad vid våtmarken. Blir tyvärr lite samma promenader när snön kommit. Och nu när det regnat på natten och en del av fm så var det halt på många ställenThumbs Down.

 

Men Vicky och jag hade super tur då dom plogat igenSnowplow på vägen mot våtmarken. 

 

En massa bilder blev det även idag, tyvärr lite mörka då det var rätt mulet hela våran promenad Walking The Dog Female.

 

 

  

Happy, Vinja & Molle på samma fläck.

 

  

Vinja ligger och kollar vad Happy gör.

 

  

Happy & Vinja kommer springande.

 

  

Mattes gulltroll.

 

  

Hela gänget kommer springande.

 

  

Happy poserar lite och Vinja tar en paus.

 

  

Försök ta min boll om du kan.....

 

  

Kom igen och spring lite då tycker Happy.

 

  

Happy poserar på gallret.

 

  

Och Vinja kan också.

 

  

Kolla in Happys stil.

 

  

Molle och Vinja.

 

  

Tror att Happy har hälften känguru i sig, kan i alla fall tro det när man ser honom hoppaLaughing 2.

 

   

Kan vi få nått gott kanske undrar Happy och Molle.

 

   

Molle, Happy & Vinja.

 

   

Busiga Happy.

 

   

Mera bus.

 

  

Tillbaka vid bilarna.

 

 

Våran promenad idag blev lite drygt 7,5km. Efter promenaden åkte vi hem till Vicky och fikade, var ju tvungen att ersätta det vi förlorat på våran promenadWink.

 

 

  

Äppelkaka och vaniljsås bjöds det på hemma hos Vicky, mums.

 

  

Var och kollade på fåren som Vicky har hemma hos sig.

 

 

 

På hemvägen åkte jag och tankade. Blev sen även en tur till mina kusiners företag Profeel där min dotter Sandra jobbar några dagar i veckan.

 

 

  

Profeel.

 

  

Här är Fredrik, en av mina kusiner som äger Profeel.

 

 

 

På kvällen så blev det en tur till Strömsholm för Angie och mig. Var nämligen dax för Vinja och Rex att få simträna  , det var tyvärr ett tag sen eftersom Vinja varit halt. Men nu så är vi igång igen  , dom verkligen älskar att få komma dit och simma. Tycker verkligen det är kanon kul   .

 

 



  

Vinja kommer farande.

 

  

Kompisarna Vinja och Rex   .

 

  

Rex gillar också att simma.

 

  

En ny badad Vinja.

 

Vinja simmade idag ca 25 min, fast vi tog det rätt lugnt. Blev mycke bara simma omkring först men sen fick hon simma i Jet Streemen med linan på sig, blev 3*1 min som hon gjorde idag. Kommer öka på det vartefter vi varit och simmat lite mera.

 

Ja mina vänner så har våran dag sett ut idag. Blev sen blogg idag för klockan är nu snart 00,30. Får se om jag orkar kolla era bloggar nu, annars får det bli på fm.

 

 

 

Hörs i morgon Hello






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards