Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Härlig Promenad I Solen Med Angie & Vovvarna

Av Heratorpets Vinja - 4 december 2010 23:15

Vad glad man blir när man haft sånt härligt väder som vi haft idag   . Har varit blå himmel och strålande sol hela dagen  . Var lite kallare idag än igår men med den vackra solen så var det helt okej.

 

Angie och jag gick svängen ut mot Kolsta, har ju snöat en massa i natt och den vägen brukar vara plogad  Snowplowoch det var den även idag   .

 

Dagens sväng blev ca 8 km och en massa kort blev tagna i det härliga vädret. Har haft jätte svårt att välja kort då det blev en väldans massa bra kort. Så det blir rätt mycke kort.

 

 

   

Så härligt när solen är framme.

 

    

Vackert med alla snöiga träd och en blå himmel. Även Vinja kom med i hörnet.

 

   

Kul att busa.

 

    

 

 

   

Alla busar.

 

    

Kan inte få nog av den fina solen.

 

    

Önskar verkligen att resten av vintern kunde få vara så här vackert.

 

    

Gott med snö tycker Vinja.

 

    

Rex spanar på Angie.

 

   

Rex & Zäpo.

 

    

Fina Zäpo.

 

   

Inte ser ni mig nu.....

 

    

Zäpo med en stor snökockla i munnen.

 

    

Full fart ute på åkern.

 

    

Liten paus måste man ju ta också.

 

    

Sen full fart igen.

 

 

   

Min vackra flicka poserar i solen.

 

 

   

Så fina dom är.


   

Riktigt läcker bild på Rex och solen.

 

 

   

Gruppbild i motljus.

 

 

   

En gruppbild i solen blev det också.

 

 

   

Kolla vad kul snön har fastnat på dom vissna växterna.


   

Dom blev ju riktigt fina med solen bakom sig. 

 

 

 

 

Mera än en promenad hans inte med innan jag skulle åka och jobba. Jobbar em ända tills måndag och sen är jag ledig några dagar  Bounce.

 

 

 

Hoppas ni alla får en skön andra advent nu i morgon.






 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

5 december 2010 00:23

Sol är alltid uppskattat dessa kalla dagar! Om inte annat för att kroppen ska må bra :)

Vi har fått köpa vitamintillskott för att orka med denna mörka tid!

Sv: Ja, nog behövde man sovmorgon allt! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Team AROZ

Team AROZ

5 december 2010 09:05

Ja, det var en skön promenad :) Mycket fina bilder du fick ihop !! Typiskt att inte min kamera funkade som den ska igår :( Det är ju perfekt att ta kort när solen är framme....men, men...det kommer nog fler dagar :)
Vi ses om en stund :D !!

http://www.angieorex.se

 
Rudi

Rudi

5 december 2010 09:25

Vilken jättefin gruppbild! Nej, hallen i Kungsör är ju inte så där jättestor som jag trodde att den skulle vara. Men visst är den fin och varm. Jag såg ett vanligt hinder också och jag antar att det finnskoner osv till rutor att låna.

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Madde

Madde

5 december 2010 09:43

Så mysigt att kika i din blogg på alla bilder som vanligt är jättefina och tilltalande!
Idag har vi underbar temperatur bara -2!

Ca 700 meters promenadväg hemmifrån finns det ett öppet stort p-hus som man kan träna hund i vid dåligt väder på kvällar och helger, skapligt skyddad från vind, bra underlag att gå på men inget som helst skydd mot kyla dock, men det känns endå rätt lyxigt att slippa is och snö!

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Monica

Monica

5 december 2010 15:31

Härliga hund o snöbilder, visst är det vackert på vintern också.
Jag har lokalsinne som ett höns när jag blir nervös och det var jag ju inför röntgen. Det får vara vad det vill bara det inte är tumörer, han har ju glädjen och livskvalitet det räcker för mej;-)
Ha en skön andra advent;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

5 december 2010 17:23

sv: Ja, dem små liven vore härligt att ha med sig om man reser bort - för tyvärr har jag ingen väska stor nog för tre schäfrar :P

http://www.henrikolsson.eu

 
Sigge

Sigge

5 december 2010 19:46

Matte ska till Eskisltuna i morgon.
Sen blir det minst en gång till under veckan troligen två men vet inte vilka dagar.
Salvan säljer just nu som smör till hundägare.
Har skickat åt många håll i landet senaste veckan.
Tror att vi säkert är i stan fredag fm också

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Sigge

Sigge

5 december 2010 20:08

I morgon ska vi vara hos mattes föräldrar vid 12 och sen tar det väl ett par timmar där.
Fredag ska visst människovalparna passas på förmiddan.
Alternativet är ju posten vilket kanske är lättare än att försöka få ihop tider.
Mejla iså fall matte på vargkramare(a)hotmail.com

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Hillman & Illerson

Hillman & Illerson

6 december 2010 15:28

Matte hälsar och säger att det är fina schäfrar som inte går på knä, fasen vet vad hon menar men ni kanske vet.

Härligt det ser ut men vi tycker nog att det är för kallt, i alla fall här när det klarnar upp.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards