Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Heratorpets Vinja - 6 december 2010 23:16

Japp då har man gjort sista skiftet och är ledig i några dagar, så skönt vara lite ledigNa-na-na-na. Tyvärr så är jag bara ledig i 3 dagar   , men man får väl vara glad för det lilla.

 

På fm idag så träffades Vicky och jag för att gå en sväng vid våtmarkenWalking The Dog Female. Dom hade lovat att det skulle komma lite sol på fm   , men inte kom det någon sol inte No. Bara mulet nästan hela tiden  Black Cloud.

 

 

Det blev en ca 8 km dagens sväng. En massa kort blev det självklart också   .

 

 

   

Hela gänget, Happy, Molle och Vinja.

 

    

Happy kommer springande.

 

    

Molle gillar att snöbada.

 

    

Här kommer Happy springandes igen.

 

    

Lite häftigt hur vattnet kan frysa så här på ett grässtrå.

 

    

Äntligen lyckades jag få alla på bild samtidigt.

 

    

Vinja kämpar med en stor pinne...

 

    

Kämpar och sliter som bara den...

 

    

Men pinnen är envisare än Vinja denna gång.

 

  

Happy ligger och försöker få bort sina snökokler under tassarna.

 

  

Min vackra flicka.

 

  

Men hallå....Hon har en pinne och det vill jag också ha....

 

  

Molle snömonster, Vinja & Happy.

 

  

Vinja och Happy väntar på att jag ska kasta bollen.

 

  

Full fart tillbaka efter att ha hämtat bollen.

 

  

Två sötnosar.

 

 

  

Happy försöker fånga snöbollen som Vicky kastar, och Vinja undrar vad som händer...

 

 

  

Vicky, Happy och Molle. Ser ni att solen börjar komma fram, så typiskt när vi nästan var klara.

 

 

  

Några minuter fick man njuta av den vackta solen innan den försvann bakom dom mörka molnen  .

 

 

  

Molle, Happy & Vinja med den lilla solen bakom sig.

 

 

 

 

 

 

Japp, så har våran dag set ut. Bäst försöka lägga sig för i morgon så händer det kanske en sak, men det får ni kanske veta i morgonWink.

Natti, Natti och sov så gott  Hammock 1






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards