Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Promenad Med Jessica Och Vovvarna I Skogen

Av Heratorpets Vinja - 16 december 2010 23:06

Japp så var man äntligen ledig i några dagar igenNa-na-na-na. Är nu ledig till måndag kväll då jag börjar jobba natt. Gör 3 nätter sen innan jag blir ledig några dagar igen.

 

Har inte varit nått kul väder här idag  Thumbs Down , har visserligen inte varit så mycke minus grader ute men istället blåst desto meraWindy.

 

Idag så blev det en liten promenad med Jessica, Gnista & Sota. Blev bara en lite kortis på 4,5 km för det blåste så och sen ska ju inte Gnista gå så jätte långt nu när hon är dräktig.

 

Blev inte mycke kort alls idag  I'm sorry, men det var så mulet ute och sen hände det inte så mycke kul.

 

 

  

Riktigt fint med snön på träden.

 

  

Gnista, Jessica & Sota.

 

  

Gnista, Sota, Spike & Vinja.

 

 

Tog ett par kort på Gnistas mage, den är väl inte så jätte stor men nog syns det att det finns lite valpar i magen alltPuppies

 

 

  

Taget mellan frambenen.

 

  

Gnista visar hela sin fina mage.

 

 

 

I morgon så ska jag, Vicky och Laila åka till Kungsörs hallen för att träna lite. Har aldrig varit där så det ska bli spännande se hur det ser ut där. Är ju verkligen perfekt när man kan gå ihop några stycken och hyra den för lite träning när det inte går så bra ute.


Får hoppas bara att det inte kommer in någon snöstorm under natten så vi inte kan åka iväg Windchill.

Får hoppas jag lyckas få lite flera bilder tills i morgon för 5 fjuttiga bilder känns verkligen pinsamt Embarrassed.

 

Ha det så bra och Natti, Natti på erTired






 
 
Ingen bild

Jenny o Elba

17 december 2010 09:13

Det ska valpas både här och där :) Så spännande och flattevalpar är ju SÅ söta :)

Hit har stormen kommit först idag, men det är nästan 0-gradigt så jag ska gå så långt jag orkar ändå. Se'n ska det nämligen bli svinkallt igen...

Jag tycker att 5 bilder är ett bra utkast, särskilt när de är så härliga som dina :)

 
Ingen bild

Anna och Jens

17 december 2010 11:40

Lyllos er!! Njut av träningen!!!

/Anna

 
Monica

Monica

17 december 2010 12:22

Haha vilken söt babbasmage med tillhörande tuttar;-)Nu har det snöat här i 1½ dygn, nu får det gärna sluta för min del.
MRT eller MRI som man säger på engelska, har ju själv använt MRT hela tiden.
Ja hans skelettpålagringar sitter ju där dom gör minst skada och rygger är minst rörlig. Han har inte alls ont av dom små diskarna, problemet är ju som man trodde embolit i ryggraden som inte heller gör ont men ger ostadigheten. Nu tar vi det lugnt ett tag och hoppas att det läker.
Hoppas du kom iväg och ha en skön fredag;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Rudi o matte

Rudi o matte

17 december 2010 14:04

Finfin mage Gnista har! Och finfin gruppbild på hela gänget! Ha så kul i Kungsör. Spännade att höra vad du tycker om hallen. Jag var inte så imponerad som jag trodde att jag skulle bli.

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Hillman

Hillman

17 december 2010 14:55

Vicken söt magge, undras hur många de är? Jag tycker att det ser ut som en väldans många men vi får välan se förstår jag. Sen tycker jag att det ser ut som om Spike har is i skägget, hihi han kanske funderar på att bli tomte.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

17 december 2010 15:50

Visst är det skönt med lite ledigt :)

Ha en trevlig helg!

Sv: Ja, det blir ganska billigt i längden om det går vägen :P

http://www.henrikolsson.eu

 
Jeanette, Sly & Enya

Jeanette, Sly & Enya

17 december 2010 17:57

Vad skönt med lite ledighet:) Hoppas ni får till ett bra träningspass i Kungsörshallen, skönt att slippa snö & kyla. Full fokus på träning! Ha en bra helg! Kram från oss

http://www.starsweepers.se

 
Jessica Gnista & Sota

Jessica Gnista & Sota

17 december 2010 20:18

Tack för trevlig promenad :). Gnista hälsar att hon diggar bilden på den blivande mjölkbaren *ler*. Kram

http://www.skeppartorps.se

 
Anna & Nova

Anna & Nova

17 december 2010 20:36

Härligt att du har lite mer ledigt några dagar :)
Vilken söt liten mage Gnista har, undrar hur många som gömmer sig där inne :)
Önskar dig en trevlig helg

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
junitjej

junitjej

17 december 2010 21:37

Är Sota en Hovawart?

http://junitjejen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards