Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 27 december 2010

Härlig Promenad Med Vicky & Jessica

Av Heratorpets Vinja - 27 december 2010 21:37

God kväll på er  . Kan bara säga att min dag inte började så super bra   . Vaknade kl 5 med en sprängande huvudvärk   och ont i halsen   . Upp och tog två Treo och lite Kan Jang och la mig igen  Pillow

 

Gick sen upp vid  8 för vid halv 10 taget skulle jag träffa Jessica och Vicky och gå   en promenad med vovvarna  Walking The Dog Female.  Kände mig då lite bättre så jag tänkte att det hade gått över   .

 

Vicky och jag träffades vid Torsharg och gick bort mot båtslipen för att träffa Jessica och Sota. Gnista var hemma för hon ska ha valpar vilken dag som helst  Puppies så hon är hemma och vilar sig.

 

Blev en promenad ut mot Kolsta som blev ca 8,5 km var skönt ute. Var tyvärr ingen sol men heller inte så kallt, runt -6 grader var det.  Det snöade ocksåSnowstorm , tycker det räcker med det vita som kommer nerDisappointed 3 .

 

Tyvärr så blev varken huvudvärken eller det halsonda bättre av promenaden. Blev hemma idag och har bara legat i soffan och slappat Couch Potato.

 

 

Lite bilder från dagens sväng kommer här.

 

 

  

Happy och Vinja.

 

  

Man fick akta sig när bilarna kom, bara hoppa i diket.

 

  

Jessica och Vicky i någon djup diskussion.

 

  

Sota, Molle, Happy & Vinja poserar så fint.

 

  

Happy blev kär i Sota   .

 

  

Och hängde Sota i baken nästan hela promenaden.

 

  

Längst ner gick vi och vände.

 

  

Molle kommer luffsande.

 

  

Både Happy & Molle tyckte att Sota var en jätte läcker tjej   .

 

  

Vicky och Happy.

 

  

Jessica och Sota.

 

  

Vinja och Molle.

 

 

 

Efter promenaden så har det som sagt bara blivit Tv tittande TV 1och slappande. Får se hur man mår i morgon. Inte kul vara seg i hela kroppenPouty.



Hoppas att eran dag varit braThumbs Up.





 
 
Ingen bild

Jenny o Elba

28 december 2010 00:31

Krya på dig! Förkylning är inget att satsa på ;)

Kanske det är Dio som drar det längsta strået och får få om morsan alldeles ensam några dagar extra! ;) Kanske det blir jag som följer med ner och hämtar henne ändå... I så fall på onsdag mitt på da'n nå'ngång... Ifall du är ledig och har lust att titta in hos Ingrid.

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

28 december 2010 04:46

Spänningshuvudvärk är verkligen ingen höjdare! Hoppas att det släppt nu så du kan njuta av tillvaron bättre!

Sv: Nej, några 2 mil/dag går jag inte än. Det var ett engångstillfälle, men däremot är planen att jag fortsättningsvis ska gå minst 1 mil varje morgon med 20 kgs packning. Dock har vädret satt lite käppar i hjulen, och igår fick jag ont i knät så jag får vila idag :)

Ha en fin dag!

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

28 december 2010 06:10

Nu kan det få vara bra, här snöade det hela dagen i går men får jag välja mellan detta och 32 gradig värme blir det nog kylan i alla fall. Jag funkar inte alls i värmen, nu har man ju styrfart i alla fall;-)
Krya på dej, förkylningarna som går nu är ju tyvärr långdragna;-(
Ha det bra;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Britt Marie o Rudi

Britt Marie o Rudi

28 december 2010 07:44

Krya på dig! Halsont är bara sååå jobigt!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Vicky

28 december 2010 09:52

Tack för en trevlig promenad igår. Stackars Sota som hade Happy hängade efter sig hela tiden. Krya på dig. Jag ska putsa någon svart plastgrej som ska sitta i min bil idag. Vad gör man inte för att att få sin älskade bil hel igen.
Kramar

 
Kicki

Kicki

28 december 2010 10:39

..trist å bli dålig men hoppas du kryar på dig snabbt...ska snart iväg å arbetsträna...tog mig en promis i morse med tjejjerna men de va väldigt kallt ute å långisarna hade jag inte på så de blev en varm dusch när jag kom hem!*L*
Ha de gott å krya på dig kramiz från oss!!

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Anna & Nova

Anna & Nova

28 december 2010 11:04

Stackars dig som också har blivit sjuk : Många som är det nu :(
Såg att valparna har börjat flyttat hemmifrån. Gud vad fort tiden går. Jag blev lite förälskad i Diamant. Så himla söt :)
SV: Tack tack :) Ja den är rätt stor. Har den i en kameraväska med alla tillbehör så det blir ju rätt jobbigt att släpa runt på den. Den får inte plats i fickan direkt hehe

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
Ingen bild

Jenny o Elba

28 december 2010 15:27

Jag har mailat dig ang. imorgon!

 
Jessica

Jessica

28 december 2010 16:42

God fortsättning! :)

Hoppas du mår bättre, själv har jag fortfarande sviter efter influensan för tre veckor sedan. Trist när det inte vill ge sig helt:(
Krya på dig!

http://www.yrlabus.se

 
Annica,Älsa o Ästher

Annica,Älsa o Ästher

28 december 2010 19:27

Hoppas du kryar på dej fort...har hört många som är sjuka nu
Härliga bilder i din blogg som vanligt:)

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Sigge

Sigge

28 december 2010 21:02

Om du kollar hos mej så har Marie gett dej ett bra svar på dina funderingar ang rutan och svampsök. Visst sjutton ska ni komma på kursen!

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

www.zamantha-freija.blogspot.com

28 december 2010 21:46

krya på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards