Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Heratorpets Vinja - 8 januari 2011 21:31

Vilket konstigt väder vi haft här idagShocked. På fm så snöade det en väldans massa Windchill och sen på em så började regna  Rainy. Är ju helt klart jätte trött på allt snöande, men regn är ju fan ännu värre  Pulling My Hair Out. Kommer ju bli jätte halt ute sen om det fryser på. Man får väl ta skridskor på sig när man ska ut med Vinja nästa gångIce Skating. Måste ju säga att jag föredrar hellre snö än regn just nu.

 

Idag så blev det bara en kortis ut mot udden och runt vid Torsharg. Angie och vovvarna var också med. Även idag så blev det lite bus och fick springa lite efter pinnar i snön. Dagens sväng blev ca 3,5 km.

 

Saknar min kamera massor  Sad. Den gamla är verkligen så långsam och tar inte alls lika bra bilderSnappy. Hoppas verkligen att dom kan fixa den snabbt så jag slipper vara utan den så länge.

 

 

Lite bilder lyckades jag i alla fall få ihop   .

 

 

  

Vinja smyger på Zäpo.

 

  

Kolla in Zäpos stil.

 

  

Vackra Zäpo.

 

  

Inte kul när det snöar tycker Rex.

 

  

Kolla vad det snöar.

 

  

Zäpo & Vinja så söta.

 

  

Hela gänget.

 

  

Rex och Vinja letar pinne i snön.

 

  

Kasta pinnen då.....

 

  

Kolla in vilka skutt som Zäpo och Rex tar.

 

  

Men du matte, var är pinnen då. Jag hittar den inte....

 

  

 Vinja spanar på grabbarna.

 

  

Zäpo håller koll.

 

  

Men jag såg ju att pinnen hamnade här någonstans Hmm 2

 

  

Tjoohoo, jag hittade den   .

 

 

 

Hoppas verkligen det kan sluta att regna nu och bli minus grader igen. Man får verkligen vara försiktig när man ska ut så man inte drattar på rumpan.

Hoppas eran lördag varit bättre än den varit här och ni sluppit regnet.





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards