Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Heratorpets Vinja - 13 januari 2011 23:40

Vilket härligt promenad väder vi hade idag Vicky och jagToo Happy 1. Vi hade en stor sol   och en blå himmel  . Blev en sväng ut mot våtmarken. Är rätt skapligt att gå där men på vissa ställen är det bra halt så man halkar verkligen omkring Ice Skating. Fram till E20 bron var det rätt okej, men efter den och bort var det katastrof Thumbs Down. Dom hade plogat jätte fint men under all snö var det ju glans is och när dom inte sandat så var det ingen höjdare den biten inte.

 

Blev även idag en hel del springande i snön efter bollen, riktigt bra motion det är  Thumbs Up . Blev en ca 8,5 km våran promenad idag. Hade gärna gått längre om jag inte skulle ha jobbat  Thumbs Down .

 

 

  

Ett gäng hungriga änder fanns bredvid där vi parkera bilarna.

 

  

Vinja och Happy i solen som är på väg upp.

 

  

Visst ser det härligt ut.

 

  

Vinja och Happy igen.

 

  

Happy och Molle.

 

  

Alla springer efter bollen.

 

  

Vinja ligger och spanar.

 

  

Happy och Vinja har dragkamp.

 

  

Happy ute i djupa snön.

 

  

Titta så vacker hon är min flicka i solen.

 

  

Happy fick också posera på snöhögen.

 

  

Molle, Happy och Vinja så fina i solen.

 

  

Men hallå vad gör ni.....

 

  

Happy är duktig som motionerar sin matte i den djupa snön också.

 

  

Vinja kämpar på i snön.

 

  

Happy med sin boll.

 

  

Hela gänget ute i snön.

 

  

Molle.

 

  

Några fina svanar simmade vid våtmarken.

 

  

Hallå matte, tänker du kasta min boll då....

 

  

Akta dig du för att ta min boll....

 

  

Det var en hel del öppet vatten vid våtmarken.

 

  

Här brukar det också vara vatten.

 

  

Härligt med solen, men jösses vad halt det var   .

 

  

Riktigt klar blå himmel hade vi.

 

  

Molle.

 

 

Japp då var man äntligen ledig några dagar igenNa-na-na-na. Börjar ledigheten i morgon och börjar jobba nästa gång på måndag kväll och gör 4 nätter.

 

Min kamera är föresten klar så den ska jag åka in och hämta i morgon. Hoppas bara dom inte ändrat på dom inställningar jag gjort. För jag är inte säker på om jag klarar fixa dom igen  Thinking.

 

Hoppas ni haft en lika solig dag som vi har haft hos oss.

 

 

Bye. Bye Hello.

 

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards