Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Heratorpets Vinja - 20 januari 2011 20:18

Även idag så haft ett jätte härligt väder med sol  . Idag så gick Angie & jag våran promenad ut mot våtmarkenWalking The Dog Female. Hade smält på rätt bra där och dom hade även varit duktiga att sanda   .

 

Lite bus ryck blev det på Vinja och Zäpo idag men tack o lov inte så mycke då det ändå fanns en hel del isfläckar att halka på  Ice Skating. Lite tråkigt är det att behöva hålla sig till samma promenader nu när det är så halt ute  No men det är inte mycke att göra åt. Vill varken ut och pulsa i djupsnö eller gå på skaren som inte håller att gå på.

 

Vi fick ihop ca 7,5 km på dagens sväng. Var så jätte skönt ute i solen, hoppas den finns kvar i morgon också.

 

 

  

Kom igen så busar vi.....

 

  

Nu kommer jag och brottar ner dig grabben.

 

  

Tandvisning, poäng 10.

 

  

Dom kan vara lugna också, men hur kul är en sån här bildI Dunno

 

  

Hallå där....Inte ut på isen.

 

  

Fina Zäpo.

 

  

Kolla morsan, jag är nästan lika lång som dig.

 

  

Rex vinkar, blev tyvärr taget lite snett.

 

  

Solen lyser så fint över den frusna sjön.

 

  

Dragkamp är kul.

 

  

Lika envisna, ingen ger sig.

 

  

Riktigt klarblå himmel var det.

 

  

Nu har jag ett bra tag morsan, så försök ta den nu om du kan.

 

  

Ett av naturens vackra konstverk.

 

  

Tyvärr så går solen ner för snabbt.

 

  

Äntligen får man ha pinnen för sig själv en stund.

 

    

Dragkamp är himla kul tycker både Zäpo & Vinja.

 

  

Orkade inte laga mat idag så dagens mat kom här ifrån. Så jätte gottThumbs Up.

 

 

Ja då var det bara en natt kvar dåWoohoo! . Ska verkligen bli skönt med några dagars ledighet efter att ha jobbat 4 nätter. Hoppas att det fina vädret får hålla i sig i flera dagar nu när man blir ledig.

 

Nu ska jag åka till jobbet. Kanske tittar in hos er under natten om jag hinner.

 

 

Bye, Bye Hello.

 

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards