Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Heratorpets Vinja - 22 januari 2011 22:18

I morse så kände jag mig verkligen som Hulda 97årGrandma. Vaknade och hade jätte ont i höftenTears. I torsdags när jag skulle åka iväg till jobbet så höll jag på att halka under bilen när jag skulle ta bort sladden till motorvärmaren. Måste varit då jag sträckte till mig.


Så det var bara sätta in tunga artilleriet och ta 2 citodon om man skulle klara röra på sig och gå någon promenad med Vinja.


Blev väl ingen jätte sväng idag. Angie och jag åkte till våtmarken och gick  Walking The Dog Female men hon mådde också dåligt så det blev en sväng på ca 5,5 km. Inte så långt men bättre än inget alls.



Inte har vi haft någon sol här idag heller  No och snöat har det också gjortSnowstorm. Som tur var inte så jätte länge.



Lite kort fick vi ihop men blev väl inte så jätte många då det var rätt mulet ute och batteriet på kameran tog slut   .



  

Så här såg det ut hos oss idag.

  

  

Ett besök hit blev det också idag.

  

  

Dom är alltid så trevliga här. Blev 2 grisknorrar och 2 grisöron till Vinja.

 

  

Bus vid ån.

 

  

Mor och son.

 

  

Dom är rätt lika, förutom att Zäpo är mycke större då.

 

  

Ser nästan ut som dom dansar.

 

  

Rex och Vinja.

 

  

Rör inte min pinne, den vill jag ha själv....

 

  

Mattes gulltroll.

 

  

Närbild.

 

  

Vi tar en till.

 

  

Såna vackra ögon.

 

  

Hela gänget.

  

 

I morgon så ska Vinja och jag göra ett nytt försök att åka och hälsa på uppfödaren. Hoppas det inte blir någon snöstorm i morgon nu Windchill, så vi inte kan åka. Väderprognosen säger sol   så jag hoppas verkligen dom har rätt den här gången.

 

 

Nu ska jag kolla runt lite hos er också, ska även försöka att gå och lägga mig som normalt folk, i tid Wink.

 

 

Med lite tur blir det lite bilder från Monika i morgon.

 

 

Hoppas att ni alla haft en bra lördag Heart Glasses.







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards