Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Heratorpets Vinja - 24 januari 2011 20:34

Idag ringde klockan tidigt Alarm Clock, gick upp kl 7,00 för jag skulle träffa Ingrid och Vicky i Kungsörs hallen för att träna kl 9,00. Vicky kom och hämtade mig strax kl 8,00 för avfärd till Kungsör.

 

Kan väl tyvärr inte påstå det var någon planerad träning Embarrassed. Var ju ett tag sen vi träna så det blev lite smått o gått. Lite fritt följ, steg förflyttningar, slät inkallning, hopp, skall, kryp och bägge apporteringarna.

 

Får väl säga som så att nog får vi träna en massa mera om vi ska kunna tävla i vår. Kan inte påstå det gick så super lysande  No. Finns en väldans massa att träna på så jag hoppas det blir barmark snart  Thumbs Up . För när det är så här halt ute blir det ju inte mycke träning ute.

 

 

Lite bilder från Kungsörs hallen blev det, tyvärr han jag inte ta så många då jag ville hinna att träna också. Sen är det jätte svårt få bra bilder där inne då alla kort får en grönaktig ton.

 

 

 

Happy på språng.

 

  

Vinja ute på rastning.

 

  

Ingrid och Allt-i tränar sakta delen på framåtsändande.

 

  

Vicky och Happy tar en paus.

 

  

Vinja kollar när dom tränar.

 

  

Vinja & Happy.

 

 

 

Vid halv 1 taget så träffade jag Angie med sina grabbar och vi gick en promenad till Kolsta  Walking Dog . Vi hade jätte härligt väder med sol   , var verkligen kanon skönt ute idag  Wakka Wakka . Dagens sväng blev ca 7,5 km.

 

 



  

Dragkamp.

 

  

Zäpo hittade en bra pinne.

 

  

Vinja poserar i diket.

 

  

Busig Zäpo.

 

  

Mycke spännande dofter finns det.

 

  

Tjoohoo vad kul att springa.

 

  

Fina Zäpo & Vinja.

 

  

Rex och Vinja i solen.


  

Zäpo på språng.

 

  

Vinja kollar läget.

 

  

Angie & Zäpo.

 

  

Härligt med sol.

 

  

Zäpo, Rex och Angie.

 

  

Mattes pärla.

 

 

På eftermiddagen så blev det även ett besök hemma hos Jessica på Skeppartorps Kennel http://www.skeppartorps.se/ för att se på valparna Puppies. Dom har verkligen vuxit sen jag såg dom sist. Blev 3 veckor i fredags och så söta dom blivit.

Försökte ta lite kort på dom små sötnosarna. Men inte så lätt ta kort på svarta valpar när det inte var så jätte ljust. Men några fick jag ihop, vet inte vem som är vem så ni får bara titta och njuta av dom små sötnosarna   .

 

 



  

Matdags.

 

  

Så stora dom blivit.

 

  

Så gullig.

 

  

Liten sidobild.

 

  

Skönt ha syskon som kudde.

 

  

Sover sött.

 

  

Liten och söt.

 

  

Jessicas dotter Agnes med en lite valp.

 

 

I morgon så börjar jag att jobba igenThumbs Down så då ringer klockan 4,30.

Nu ska jag försöka komma i ordning så jag kan komma i säng i tid.

Ha det så bra så hörs vi nog i morgon Hello.







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards