Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Simträning

Av Heratorpets Vinja - 11 februari 2011 23:24

Ja då är första lediga dagen snart slut. På dagen har inte hänt så mycke då bilen var inne på verkstaden Mechanic. Var mest ett väntande för att få åka och hämta den.

På kvällen så blev det en tur till Strömsholm för lite simträning
Swimmer. Lite drygt 30 min blev dagens pass och även 2*2 minuter i Jet Streamen fick kämpaPhew, så det var en trött tjej jag fick med mig hem.

 

 

  

Det här är toppen tycker Rex.

 

  

Så kul att bada.

 

  

Så skönt att bada.

 

  

 

 

  

Börjar bli lite trött.

 

  

Nästan krock.

 

  

Par simning.

 

  

Rex kämpar på.

 

  

Jobbigt i Jet Streamen.

 

  

Trött och nybadad Vinja.

 

  

Hon ser nästan ut som om hon tänker somna.

 

  

Rex var rätt trött också efter dagens simträning.

 

 

 

Efteråt blev det som vanligt en lite kort bus stund med sonen. Det är alltid uppskattat   . Blev inte så länge för dom blev fort frusna om benen när dom var blöta.

 

 

I morgon ska jag verkligen inte ställa någon klocka på ringning, utan bara sova tills jag vaknar Pillow.

 

Nu är klockan snart 24,00 så det är väl dags ut och rasta Vinja och gå och nanna kudde lite. Men först blir det nog en stund framför TvnTV 3 .

Hoppas ni får en bra lördag. Vi hörs i morgon igen Blow Kiss




 
 
Jeanette, Sly & Enya

Jeanette, Sly & Enya

12 februari 2011 08:55

Sicka sötnosar, de ser ut som vanligt att trivas i bassängen:)

http://www.starsweepers.se

 
Monica

Monica

12 februari 2011 09:22

Nog ser hon lite trött ut på slutet alltid, härliga bilder
Har klarat att bygga muskler med hjälp av snön i vinter han har lagt på sej 1½ kilo och det syns på låren;-)
Skönt att få sova ut, ha en skön lördag;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

12 februari 2011 10:02

...ser ut å ha de gott i badet...skulle vilja gå med tjejjerna oxxå men nu e ekonomin rätt ansträngd så de får vänta ett tag...hoppas du får sova ut nu på morgonen å att lördan blir en toppendag, ha de gott kramiz!!

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Sarah

Sarah

12 februari 2011 10:31

Härligt det ser ut när dom simmar, önskar jag hade möjlighet att simträna jizz i bassäng men har tyvärr inte råd med det men i sommar blir det mkt simträna i sjön/havet :)

http://starlet83.bloggplatsen.se

 
Sarah

Sarah

12 februari 2011 10:58

Sv; Mmm både dyrt och VÄDLIGT obehagligt men som sagt måste gå nu då jag får mkt inflammationer i tandköttet plus att det var LÄNGE sen som sagt :(

Har ju Norsholm att åka till och det är kanske ca 2-3mil dit men då jag är arbetslös just nu så är det inget alt tyvärr :( Så försöker simma så mkt som möjligt då det är bra temp i vattnet ute. Brukar ro och ha jizz efter så det blir ordentligt för henne. Eller kasta dummy men det blir liksom mera idiot simma då!

Det är samma här så ska försöka ta mig ut på en skön promenad lite senare med jizz och pojkvännen,se ifall jag får till bättre kort idag ;)

http://starlet83.bloggplatsen.se

 
Anna & Nova

Anna & Nova

12 februari 2011 11:09

Härligt med simmning för hundarna :)
Vi har ingen barmark alls längre för det har kommit MASSA snö nu tyvärr :( Man blir lite besviken när det har varit barmark några dagar :(

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
Hillman

Hillman

12 februari 2011 13:03

Ja, ni får i alla fall en försmak av sommar när ni är och badar, hoppsa att ni inte har så kallt.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Annica,Älsa o Ästher

Annica,Älsa o Ästher

12 februari 2011 14:59

hahahaaa måste skratta när jag läste ditt förra inlägg när du kallade snön för lappmögel!!!! Himlans bra namn;)
Tack för krya på hälsningen, ja hoppas att det aldrig nånsin händer så igen..
Vad skönt att trötta ut hundarna så där i bassängen:) fina bilder:)
Ha en skön helg!

http://leonland.bloggplatsen.se

 
maria

maria

12 februari 2011 18:44

Får din lilla också bus-spel efteråt? Zero tycker tio minuters vila i bilen är perfekt för att sedan springa efter leksaken att busa med direkt när man kommer hem. EH, var inte du nästan dödstrött alldeles nyss? ;-).
SV: Ja, det var en riktig överraskning både att jag vann och sedan att det var en sån värstingkamera. Mycket glad!
kram från mig
/maria

http://:tassintryck.blogspot.com

 
Junitjej

Junitjej

12 februari 2011 20:12

Min Yambo har också simmat idag!! Han låter dock leksakerna vara. Det tycker matte är lite tråkigt. Hur mycket kostar er simträning?

http://junitjejen.se

 
Freja

Freja

12 februari 2011 21:21

Du är ju bara för duktig i poolen!!!!
Kram!!!

http://prinsessanfreja.blogspot.com

 
 Rudi

Rudi

12 februari 2011 21:22

Åh, så har du simmat igen! Aaaavundsjuk! Men nu blir det nog snart sommar igen, det tror jag, den sanne optimisten!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Junitjej

Junitjej

12 februari 2011 21:31

Svar: Visst är det dyrt med simträning! Men här är träningen ännu dyrare (eller kanske inte, det beror på hur man ser det). 30 min, är det enbart simning? Ingår massage och stretching i de 173 kronorna? Jag får betala 350 kr för simträning, massage och stretching (totalt ca 1 timme).

http://junitjejen.se

 
Anna med flock

Anna med flock

12 februari 2011 23:41

Vad härligt dom ser ut att ha det i bassängen! Förstår att dom var trötta och nöjda sen. Hoppas du får en fortsatt skön helg!

http://timsevimse.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards