Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Heratorpets Vinja - 7 mars 2011 20:15

Idag vid 1-taget så träffades Jessica och jag för att gå en svängWalking The Dog Female. Vi träffades vid scout stugan och gick sen bort mot Torsharg, över gärdet mot Viggeby, förbi Gärdtre gård, över Glömsta gård och sen hem.

 

Blev en härlig promenad på ca 9 km, Jessica fick dock 2 km till då hon bor längre bort än mig.

 

Tyvärr så lyste solen med sin frånvaro  Sadly I Can't , men med trevligt sällskap så hade man kul ändå Thumbs Up. Vinja och Gnista lekte lite också.

 

Blev tyvärr inte så mycke kort tagna idag, men några har jag i alla fall att bjuda på  Sunshine.

 

Vinja började dagens promenad med lite snörullning, så först några kort när Vinja myser i snön.

 

 

  

Mmm så skönt det är.

 

  

Måste ta lite på ryggen också...

 

  

Och sen på sidan igen.

 

  

Tre vackra flickor, Sota, Gnista och Vinja.

 

  

Gnista och Vinja.

 

  

Lite spring ute på gärdet.

 

  

Men hallå....Varför får hon ha boll och inte jag...

 

  

Snöpuls med bollen.

 

  

Gnista och Vinja.

 

  

Mattes lilla pärla.

  

 

Som sagt en kanon härlig promenad med Jessica och hennes tjejer  

 

Nu är det snart dags att ut och jobbaThumbs Down , men som tur är det bara 2 nätter och sen är man ledig igen Woohoo!.

 

 

Så ni som får vara hemma och sova önskar jag en skön natt Pillow, och till er som också måste jobba hoppas jag att ni får en lugn och bra natt.

 

 

Hörs i morgon Blow Kiss.

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards