Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Heratorpets Vinja - 8 mars 2011 20:11

Riktigt härligt väder var det när jag vaknade runt 12-taget. Solen lyste så härligt ute  .

 

Som vanligt är man lite trögstartad ett man jobbat natt   , hamnade först vid datan sen lite frukost. Strax innan halv 3 så träffades jag och Angie för att göra sällskap en bit Walking Dog. Fick sällskap fram till hamn kiosken då jag skulle gå Lilla Göksten och hon skulle ut till Shk för lite träning med grabbarna.

 

Vinjas och min promenad blev ca 4,5 km. Blev bara en lite sväng idag då jag hade en del ärenden i stan att fixa också. Får bli längre sväng i morgon då jag blir ledig  Wakka Wakka.

 

Här kommer dagens skörd av bilder  Snappy.

 

 

  

Blå härlig himmel hade vi och sol   .

 

  

Nått spännande fanns på andra sidan ån.....Vad kan det var får nått tro.....

 

    

Det var dom här vovvarna som var så intressanta.

 

  

Sen blev det bus med Zäpo.

 

  

Men vad händer för kul på andra sidan tro undrar Vinja o Zäpo.....

 

  

Ta mig då morsan om du kan.....

 

  

Bäst passa på att snörulla lite också.

 

  

Åhhh vad det här är skönt.

 

  

Zäpo med sin pinne. Lite barmark har vi fått   .

 

  

En stolt Zäpo med sin pinne.

 

  

Mor och son.

 

  

Ha, ha du kan inte ta mig....

 

  

Vackert väder hade vi på hela promenaden.

 

  

Vinja väntar på att jag ska kasta bollen.

 

  

Kolla in stilen....

 

  

Jag hittade den   .

 

  

Tjoohoo, här kommer jag....

 

  

Nu tar jag dig bollen....

 

 

 

Sen bar det som sagt av in till stan för att fixa lite och sen hem och äta, för att sen försöka sova lite   . Hamna tyvärr rätt sent i säng så det blev knappt en timme att sova   .

Snart bär det av till jobbet igen för att göra min sista natt. Ska bli så skönt med lite ledigt igen   . Får se hur mycke det blir att göra i nått då, igår stod vi stilla hela natten pga nått lagerhaveri eller vad det var. Vi gjorde inget i alla fall.

 

Ha en bra kväll och natti, natti på er Sleeping.






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards