Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Heratorpets Vinja - 19 mars 2011 20:18

Halloy på er  . Idag har nästan hela dagen tillbringars hemma hos Ingrid på Enduros kennel. Har varit valp träff för C-kullen. Det var 4 st som kom, Jonas & Chriga, Linda & Clicker, Therese & Cax och Claes, Calle & Rex.

 

Var jätte kul att få se dom igen   . Har tyvärr inte hunnit fixa med alla kort så det blir bara en bild på varje idag så kommer det ett bättre inlägg med kort i morgon. Ska iväg och jobba om ca 30 min så tyvärr hinner jag inte idag I'm sorry.

 

 

  

Calle & Rex.

 

  

Linda & Clicker som lyssnar på Ingrid.

 

  

Therese & Cax.

 

  

Jonas & Chriga.

 

 

 


Har tyvärr inte blivit så mycke för Vinja idag mer än att sitta i bilen. Fick i alla fall komma ut och göra ett uppletande då alla var klara. Perfekt med en färdig vallad korridor   .

 

 



   

Vinja ute och letar lite.

 

 

   

Hmm, jag känner det ska finnas nått här....

 

 

   

Tjoohoo jag hittade den....

 

 

   

Min duktiga flicka   .

 

 

Hoppas jag hinner fixa med korten tills i morgon så ni kan få se lite flera kort. Blev över 200st tagna så det är en del att fixa.

 

Ha en skön kväll och sov gott  Pillow.




Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards