Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Heratorpets Vinja - 31 mars 2011 20:12

Ja då har man avverkat sin första natt då och har bara en till i natt och sen ledig  .


Idag när jag vaknat och fått vakna till lite så träffade jag Angie med gossar för en promenadWalking The Dog Female. Blev ut mot udden, förbi Torsharg och ut mot Viggeby och vände. Var lite kladdigt på vissa ställen men för det mesta helt okej Way To Go.    


Hundarna hade kul och busade lite här och där. Vi fick ihop ca 7 km på dagens promenad. Det var soligt och fint  , men det blåste en del på vissa ställen Windy.


Lite kort från dagens sväng kommer här.



  

Vinja väntar på att dom ska komma.....


  

Och väntar......


  

Tjoohoo, äntligen kom Zäpo.


  

Attans också att jag missade halva huvudena   , annars hade bilden varit riktigt kanon   . Men som sagt, hundarna är oftast snabbare än vad kameran är.


  

Min fina söta Vinja   .


  

Mera bus, kolla in raggen på Vinja.....


  

Morsan smyger på sonen.


  

Se upp grabben för snart tar jag dig....


  

Zäpo hittade en trasig vante som var kul.


  

Vinja och Rex fick posera lite på Torhargs gärdet.


  

Ser riktigt busig ut.


  

Hittat en lerkokla som var kul.


  

Vinja hittade också en men den verkade inte lika god.


  

Söta Zäpo med lera runt hela munnen.


  

Lille söte Zäpo.


  

Den här soluppgången möttes jag föresten av i morse när jag slutat jobbet.





Ja så mycke mera har inte hänt här idag. Nu börjar det bli dags att göra sig iordning och åka till jobbet.


Ha det så bra så hörs vi i morgonHello






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards