Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Heratorpets Vinja - 4 april 2011 23:49

Usch vad seg startad man är på morgonenDuh. Kan kanke bero på att man lägger sig så sent, sen är det ju faktiskt skönt att bara få ta det lugnt när man är ledigTanny.


I varje fall så susade fm förbi i ett nafs. Frukosten åt jag vid 12 taget Sipping Teaoch vid halv 2 träffades Angie och jag för att gå en sväng med vovvarna Walking The Dog Female. Riktigt tur hade vi med vädret. Hade varit mulet och trist hela fmBlack Cloud men lagom vi började gå kom solen fram Sunshine.


Blev en tur ut mot Viggeby och tillbaka som blev ca 5,5 km.



  

Men Vinja, vad gör du egentligen.....


  

Jo förstår ni, jag hittade en kul liten pinne här vid stubben som jag tänkte ta.


  

Men kommer dom aldrig då, hur länge ska man vänta.....


  

Äntligen får man busa lite.


  

Akta dig grabben för nu kommer jag....


  

Mysigt att gnaga på pinne i solen.


  

Zäpo kommer smygande.


  

Så söt gosse.


  

Tjoohoo, nu kommer jag.


  

Rex och Zäpo.


  

Hela gänget.



Efter promenaden blev det hem en stund och Vinja fick sin lunch. Senare på em så åkte vi till Hällby skogen för att lägga några spårupptag. Var tyvärr mera snö där än jag trodde så det blev bara 2 st, det ena var det rätt mycke snö på.


Första upptaget gick verkligen riktigt bra men det andra lite sämre. Men hon hittade till slutet i alla fall  .



  

Här låg ett spårupptag.


  

Stolt Vinja med sitt spår slut.


  

Lite dragkamp med matte.


  

Väntar på att jag ska kasta bollen.



Verkligen skönt att det är ljust ute så länge nu. Klockan var ungefär halv 6 när jag la spårupptagen och en timme senare när vi tog dom var det fortfarande ljust. Verkligen super härligt   .


I morgon är sista lediga dan så jag hoppas vädrets makter är på min sida i morgon och ger mig lite sol   . Tanken är att det ska bli någon form av träning i morgon också. Så det gäller lägga sig snart så man orkar upp lite skapligt.



Hoppas att solen även lyst på er idag   .



Natti, Natti   .












Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards