Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Promenad Till Våtmarken

Av Heratorpets Vinja - 6 april 2011 21:46

Var soligt och härligt när jag slutade jobbet idag   men tyvärr så blåser det alldeles för mycke Thumbs Down.


Blev sväng ut mot våtmarken för mig och Angie när jag slutat jobbet idag. Riktigt bra väg var det där nu för det var torrt hela vägen. Så idag fick vi torra hundar med oss hem från promenaden Wakka Wakka. Ca 7 km fick vi ihop på dagens sväng.


Börjar nog bli dags att börja cykla med lilla fröken igen Bike Riding. Behövs kanske lite bättre kondis om hon ska orka med tävlingssäsongen.



  

Bra med bänkar på promenaden så man kan vila sig lite också.


  

Har sett mina första tussilago för i år.


  

Zäpo och Rex väntar på att få sina bollar.


  

En söt Zäpo i solen.


  

Mor och son så söta.


  

Gruppbild vid våtmarken.


  

Zäpo poserar lite.


  

Hela gänget.


  

Vackraste Vinja.


  

Har testat lite med kameran igen. Den här kallades för plaskande vatten.


  

Och den här för rinnande vatten. Blev rätt läckra bägge två tycker jag.


  

Rex och Zäpo.


  

Mera Rex och Zäpo.


  

Angie fotade mig och vovvarna.



Efter promenaden så blev det som vanligt hem och göra mat och fixa lite hemma. Har en fm till i morgon.


I morgon ska vi åka på föreläsning på Strömsholm jag, Angie, Jessica och Jessicas mamma. Är en föreläsning om Rehabilitering, friskvård och förebyggande träning av hund som vi ska på. Ska bli väldigt spännande.


Ha det så bra så hörs vi i morgon igen Hello











 
 
Kicki

Kicki

7 april 2011 09:50

Hej vännen...va några dagar sen sist men mina tankar har varit på ett helt annat håll som du vet...har skrivit lite om de i bloggen!!...kramiz å ha en bra dag!!

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Team AROZ

Team AROZ

7 april 2011 09:51

Vilka bra bilder du fick :D !! Idag är det soligt men väldans blåsigt :S .. hoppas att den lugnar ner sig lite under dagen...
Åh, vad skoj det ska bli ikväll att gå på föreläsningen :)
Ses Sen :) !! Kramizar !!

http://www.angieorex.se

 
Monica

Monica

7 april 2011 09:52

Härlig bild med alla på bänken, tussilago får jag åka ut och leta efter dom finns konstigt nog inte här.
Föreläsning om rehab vore något för mej, men det har ju gått riktigt bra låren är bra musklade och pålagringarna stabiliserar ryggen mer o mer. Snart ser han nog helt frisk ut om det ska fortsätta i den här takten.
Bra bild på dej och gänget;-)
Ha en bra dag;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

7 april 2011 12:07

Vad avundsjuk jag blir på tussilagon! Har inte sett några än i år :-(
Blåsa kommer det nog göra här i em/kväll så det står härliga till då SMHI utfärdat en klass2 varning!

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Jenny o Dio

Jenny o Dio

7 april 2011 16:48

TUSSILAGO!!! Jag såg en fjäril igår och är toklycklig över det :)

Vad kul med föreläsning, ett viktigt ämne dessutom :)
Ha det gott i blåsvädret!

http://www.diosblogg.blogspot.com

 
Christine & Delta

Christine & Delta

7 april 2011 21:02

Jag har också sett tussilago......nu är det vår! Den föreläsning kommer säkert att vara mycket bra och nyttig! Ska bli jättekul att ses i Eskilstuna!!

http://www.wilsesdelta.wordpress.com

 
Cruellas sida

Cruellas sida

7 april 2011 21:31

Åå åå....tussilago. Shit va avundsjuka vi blir! Och vilka underbara bilder. Inget is på vattnet. Avundsjuka på det med!

http://crllaue.blogspot.com

 
Sofie

Sofie

7 april 2011 22:05

Så roligt att få se dig också på bild :) vilkan bra föreläsning ni ska på det är ju faktiskt så att man blir avis. Härlig dag verkar ni också ha haft. Du vill inte ha en motsträvig kamel att träna upp också ;) Lagomt tills man bestämmer sig för att börja cykla och sätta motion på kamelen så gör man illa sig. Vad menar de där uppe. Är det inte meningen att kamelen ska tävla. Jag blir faktiskt tokig. Så hon får vara köttbulle ett tag till.

http://maysan-astrid.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards