Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Heratorpets Vinja - 7 april 2011 23:27

Direkt jag slutat jobbet idag så åkte jag och Vinja och hämtade Angie och grabbarna för en promenadWalking The Dog Female. Som vanligt så lyste solen så härligt   men det blåste små jävlar ute   .


Dagens promenad blev bort mot Kullersta och runt i skogen och på grusvägarna där. Kändes lite bättre med blåsten i skogen men lite läbbigt var det då det låg nedfallna träd lite här och där Tree 3. Rätt mycke vatten var det på vissa ställen. Vi gillade det inte men hundarna tyckte det var jätte kul att springa i vattenpölarnaSprinkler.


Ca 5,5 km fick vi ihop på dagens sväng. Som vanligt så tar man alldeles för mycke kort  Snappy så det är som vanligt inte lätt sortera till bloggen.



  

Här i från utgick dagens promenad.


  

Zäpo spanar in Vinja som kämpar med en pinne.


  

Lite bus i skogen.


  

En av alla mysiga sommarstugor som finns i området.


  

Söta Zäpo.


  

Sa ni nått....


  

Dom är så söta Zäpo och Vinja.


  

Gänget på väg upp i skogen.


  

Rex poserar i solen.


  

En massa kuliga pinnar fanns det i skogen.


  

Zäpo poserade också.


  

Vattenpaus.


  

Dagens gruppbild.


  

Mattes fina flicka.


  

Utsikt över vattnet. Är fortfarande en massa is.


  

Så här tjock var isen vid standkanten.


  

Att dom måste kalhugga överallt   .


  

Tjoohoo matte, nu kommer jag.


  

Ännu mera kalhyggen.


  

Lite skog har dom i alla fall sparat.



Efter promenaden blev det bara hem duscha och slänga i sig nått lite att äta för strax innan kl 6 så åkte vi iväg till Strömsholm på föreläsning. Det var jag, Angie, Jessica och hennes mamma Agge som åkte dit.

  

Lite svårt att återberätta men det var en väldigt kul föreläsning om Rehabilitering, friskvård och förebyggande träning av hund. Det sades en massa tänkvärda saker Thinking.


Var hemma igen strax efter kl 9 och då var det bara sätta igång att laga maten som jag skulle ha gjort tidigare. Var verkligen inte kul ställa sig o laga mat så sent Thumbs Down.

  


I morgon så jobbar jag em, så vi får se vad vi hittar på Vinja och jag på fm.



Nu är klockan snart midnatt så jag antar att ni alla sover Pillow.



Hörs i morgon igen Hello.







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards