Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

På Rehab I Strömsholm

Av Heratorpets Vinja - 11 april 2011 20:23

Jösses vilket härligt väder vi haft här idag   , rena sommar vädret. Känns verkligen att man inte är så van vid värmen änSweaty.


Tyvärr så han vi inte med så mycke ute tid idag jag och VinjaNo. Hade bokat tid till Ann på Rehab på Strömsholm för att hon skulle kolla igenom henne inför tävlingssäsongen. Och då visste jag inte det skulle bli så här härligt väder  Sunny.


Men det är skönt att få en koll inför tävlingssäsongen så man vet att allt är okej. Allt var bra med lilla fröken, hon hade till o med musklat på sig flera cm både fram och bak sen vi var där sist  Woohoo!. Så det var ju kanon kul. Nu ska vi bara även bättra på den vanliga kondisen också med lite intervaller i skogen och lite cykling.


Glömde tyvärr ta kort medans Ann kollade henne då det egentligen hade blivit lite fel bokat, så hon hade lite bråttom innan nästa skulle in. Men hon han med allt som skulle mätas så det löste sig bra ändå  Thumbs Up

Det ända var att vi fick simma i bassängen själva men det har vi ju gjort förut så det var ju inga problem.



   

Strömsholm i dagsljus, vi brukar ju mest vara där på kvällen annars.


   

Vinja stor trivs i bassängen   , att sen få simma två dar i rad är ju super kanon   .



Det blev även en liten filmsnutt när Vinja körde intervaller. Tyvärr ingen lysande film då det inte är lätt att filma, kasta leksaken rätt och samtidigt inte blöta ner kameran   .





Sen blev det lite handling på vägen hem och sen hem och laga mat o försöka vila lite. Ska ut och göra 2 nätter nu så man behöver sova lite innan man åker   .



   

Vinja letar godis i trädet.


   

Slussen i Torshälla. På ovansidan ligger isen kvar fortfarande men nedanför verkar den ha smält.



Nu är det snart dags att åka iväg till jobbet. Om jag kommer ut på nätet där så besöker jag er kanske i natt.


Hörs i morgon.


Natti, Natti  Sleeping












 
 
Sarah

Sarah

11 april 2011 21:44

Otroligt härligt att hon är frisk och fit fort fight inför tävlings säsongen! :D

http://starlet83.bloggplatsen.se

 
Rudi

Rudi

11 april 2011 22:07

Mysig film med snygg badbrud!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

11 april 2011 23:07

Jaa, vilket underbart väder i dag. Kul att se Vinja simma :-)(Och fina bilder)
Ha det så bra på jobbet.
Susanne

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Ingen bild

Henrik Olsson

12 april 2011 05:14

Visst är det härligt med denna ljuva värme som äntligen kommit?? :)

Roligt att hon byggt mycket muskler sen sist du kollade!

Sv: Ja, det finns alltid och göra - och i går kom en lastbil med släp hit och lämnade stockar som vi ska såga och klyva upp... och inte nog med det - vi kan räkna med ett lass till.

Den gårdsplan som jag slitit för att röja upp i helgen, har nu gömts under stockar.

 
Monica

Monica

12 april 2011 06:10

Skönt att hon är i form Vinja, men med tanke på den omvårdnad hon får så är det inte så konstigt.
Det där med att simma är hon bra på, undrar hur våra skulle reagera på en bassäng.
Fina vårbilder, ha en bra dag;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

12 april 2011 08:36

...skönt att de blev positiva besked...ser ut som Vinja e trädkramare på fotot!!*L*

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Anna med flock

Anna med flock

12 april 2011 10:17

Tack för grattis :), är jättenöjd över att Tim höll ihop i den relativt "svåra" miljön bland dofter och folk.

Alltid bra att göra en fyskoll, härligt att allt var bra men fröken inför sommaren och ev tävlingar mm. Mysigt hon såg ut att ha det i bassängen :)

http://timsevimse.wordpress.com

 
Anna & Nova

Anna & Nova

12 april 2011 12:48

Det är ju kanon att kolla hunden inför tävlingssäsongen :) Kul att Vinja hade musklat på sig :)
Gullig hon är när hon simmar :) Min Nova låter exakt likadant när hon simmar hihi

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
Sarah

Sarah

12 april 2011 12:50

Sv: Jaa provade med en mindre dos men då somnade jag inte alls och sov inte på dom så därför jag har den lite högre dosen. Vi får se,kan ju vara lite biverkningar först.. Ska se vad läkaren säger den 28:e.

LIVSFARLIGT, jag fick nästan panik. Men Jizz tyckte det var hur roligt som helst och skulle tilbaka.. Knäpp hund! Jag är också livrädd för isar och går inte alls ut om jag inte vet hur tjock isen är.

Detsamma!

http://starlet83.bloggplatsen.se

 
Christine & Delta

Christine & Delta

13 april 2011 11:21

Skönt att ha allt under kontroll nu när det är dags att dra igång, förstår att Winja uppskattar att få simma nu igen också!:-)

http://www.wilsesdelta.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards