Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Intervaller I Skogen

Av Heratorpets Vinja - 12 april 2011 20:01

Idag när jag vaknat så blev det en tur i skogenTree 5Tree 3 för mig, Angie och vovvarna. Har varit rätt mulet ute idag Black Cloud, men ändå rätt skönt ute. Var precis lagom väder för träna intervaller i skogen.


Kanon bra träning med intervaller i kuperad terräng och en massa blåbärsris. Är härligt underlag också med mjuk härlig mossa som även det gör det lite jobbigare att springa iAerobics.


Vi var ute i ca 2,5 timmar och gick ungefär 6 km, fast hundarna sprang nog det dubbla. Tog en väldans, väldans massa kort idag  Snappy. Över 200 närmare bestämt. Men eftersom jag ska snart ut och jobba och jag inte hunnit fixa med korten så tänkte jag visa bara några idag och resten i morgondagens blogg. Det tar sån tid att lägga upp bilderna när man bloggar och den tiden har jag tyvärr inte  I'm sorry.


Här kommer i alla fall några kort från idag.



  

Den här vackra soluppgången möttes jag av när ja slutat jobbet.


  

Vinja i soluppgången.


  

Bus med sonen.


  

Mor och son.


  

Poserar på en låda med sand i.


  

UPPHITTAT!! Liten svans. Är någon stackare som går i skogen och är svanslös nu   .


  

Min vackra Vinja.


  

Rex och Zäpo tar igen sig efter lite intervaller i skogen.



Riktigt härligt hade vi ute i skogen idag Sunshinefast det var så mulet.

  

Nu ska jag fixa lite vad som ska med till jobbet och ut och rasta Vinja. Med lite tur kan jag besöka er under natten  Wink.


Är sista natten nu så i morgon är jag ledig Rolloch börjar jobba på måndag igen.



Ha det så bra och Natti, Natti  Pillow .







 
 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

12 april 2011 21:41

Jaa, hon är verkligen fin, din Vinja. Vilken härlig dag ni haft.
Ser fram mot mera bilder i morgon ;-)
Ha en bra "jobbnatt"
Kram
Susanne

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Jeanette, & Sly

Jeanette, & Sly

12 april 2011 21:43

Fina bilder från er härliga promenad:) Ja, du har helt rätt en kvinna var där med en jättefin Working kelpie valp, tyvärr är jag dålig på namn...

Ha en skön ledighet! Kram

http://www.starsweepers.se

 
Sarah

Sarah

12 april 2011 22:09

Är otroligt härligt att gå i skogen! Fina kort :) Men usch stackare som är utan svans nu!! :(
Hoppas du får en bra natt! :)

http://starlet83.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

12 april 2011 22:25

Hundarna ser riktigt nöjda ut med dagen. I helgen ska vi med ut i skogen och spåra är tanken för nu är snön nästan helt borta.

http://maysan-astrid.blogspot.com

 
Ingen bild

Henrik Olsson

13 april 2011 05:01

Jösses - det var många bilder du har tagit!! :P Själv brukar det inte bli fullt så många!

Brukar du förresten förminska dina bilder innan du laddar upp dem, eller laddar du upp dem med orginalstorleken?

Sv: Ja, det är ganska jobbigt att få hem så mycket ved på en och samma gång, men jag ska börja såga ner det redan denna helgen. Sen får vi se var jag ska lägga allt, för totalt måste det handla om 20-30 m3... :S

 
Monica

Monica

13 april 2011 12:31

Härligt med en lite längre ledighet;-)
Skulle nästan kunna vara Zäpo eller Vinjas svans men vad jag förstår sitter dom kvar;-)
Ha en skön onsdag;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

13 april 2011 22:13

Hm....undrar vem som går omkring svanslös?
kram
Susanne

http://quilaoronja.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards