Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Slappat & Simträning På Kvällen

Av Heratorpets Vinja - 15 april 2011 23:17

Idag passade jag på att ta lite sovmorgonPillow. Tänkte det var lika bra att passa på då jag troligtvis kommer få gå upp tidigt hela helgenAlarm Clock . Är tävlingar ute på klubben och jag ska vara där och hjälpa till.


Har inte varit nått vidare väder idag, mest mulet, trist och kallt   .



  

Så här mulet och tråkigt var vårat väder idag.



På fm så blev det lite tid vid datan  Computing och sen en stund vid Tvn TV 3.


På em blev det en tur till stan för att hälsa på Mia och hennes nya valp Greta på hennes jobb.



  

Liten söt Greta.


  

Hitta på lite satyg gjorde hon också.


  

Med dom stora öronen måste hon kunna höra bra.....


  

Lite trött.


  

Så söt liten flicka.



På kvällen så var det dags för simträning på Strömsholm   . Det är verkligen veckans höjdpunkt för Vinja   . Simtiden idag blev ca 30 min och 2,5min * 2 i Jet Streamen. Ökade med en halv minut idag och det märktes för hon var lite trött idag.



  

Angie, Rex och Vinja.


  

Kul att simma.


  

Rex i närbild.


  

Kompis simning.


  

Vinja kämpar i Jet Streamen.


  

En nytvättad och trött Vinja efter dagens simpass.


  

En nybadad Rex.



Nu är det verkligen bara natti, natti kvar om klockan ringer tidigt i morgon. Hinner tyvärr inte in till er idag men hoppas ni haft en bra dag Tanny.









 
 
Sofie

Sofie

16 april 2011 07:31

Vilket härligt namn din kompis hund har fått. Är väldigt svag för gamla människonamn på hundar. Håler med om att valpen måste höra bra med de öronen men det är ju inte säkert vet jag av egen erfarenhet. Fast man har jättestora öron kan man vara döv ;) Hundarna ser verkligen ut att gilla att simma och Vinja ser lite trött ur där i jetstreamen :) men det måste vara en superbra träning. Nej jag får ta mig i kragen och boka en tid till mina kameler också.
Hoppas att du får en bra helg på klubben. själv ska jag åka iväg utan hundar och titta på hundträning och testa kameran :) Det ska bli så roligt

http://maysan-astrid.blogspot.com

 
Rudi

Rudi

16 april 2011 15:43

Vad kul det var att träffas på klubben idag! Med protokollet i hand ser jag att vi inte alls var så illa som jag trodde på lydnaden. Det fattades faktiskt bara 5,25 p från uppflyttning! En enda nolla hade vi. 190,75 på lydnaden, 258,75 på specialen och totalt 449,5. Så nu är jag plötsligt jättenöjd och Rudi snarkar som ett sågverk.
Min mailadress briweb@telia.com

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Sarah

Sarah

16 april 2011 21:09

Men åååhh det där var elakt!!!!! Schäfer valpar som är det sötaste som finns!!! :)
Härlig att simma :)

http://starlet83.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards