Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Heratorpets Vinja - 29 april 2011 21:11

Blev en tur ut till klubben efter jobbet idag igen. Körde igenom några av dom "värsta" momenten nu med lite blandat resultatThinking.


Janne hade lagt några spårupptag till mig idag igen eftersom gårdagen inte gick så bra No. Gick i alla fall bättre idag vilket känns skönt Thumbs Up, men det är mycke träning kvar innan jag kommer känna mig helt nöjd.


Ska verkligen bli intressant se hur det kommer att gå i morgon. Bara jag slipper gå vilse i Katrineholms skogen känns det rätt bra  Wink.


Har inte blivit så mycke bilder. Men här kommer dom 2 jag tagit idag.



  

Vinja poserar i skogen på klubben.


  

Vinja med ett av spårsluten hon hittade.



Hinner inte skriva så mycke idag för jag måste packa och fixa inför i morgon. Hoppas verkligen jag kan sova för jag är så fruktansvärt nervös   .


Ha det så bra och tänk på mig när jag irrar runt i skogen i morgon   







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards