Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Heratorpets Vinja - 13 maj 2011 23:00

Som ni alla vet så blev det ju lite sent igår innan vi kom hem. Så man var lite svår startad i morse.


Blev inte så jätte lång sväng på fm idag då klockan var över 10 innan vi kom ut. Vi gick ut mot udden, förbi Torsharg och ut till Viggeby och vände  Walking The Dog Female. Vinja passade på att svalka sig lite i ån på bort vägen  In The Pool.


På hemvägen så stannade vi även till vid Torsharg för några minuters krypträning. Gick kanon idag, inget gnäll och rätt bra vänster svängar också Woohoo!. Kändes verklige kanon kul Too Happy 1.


agens sväng blev bara ca 5,5 km. Men det var bättre än inget alls. Lite bilder från den kommer här.



  

Vägen ut mot Viggeby.


  

Skönt att svalka sig lite.


  

Prov smakar lite gräs också.


  

Vad då....Ska jag redan komma upp.....


  

Läcker gul maskros.


  

Så fina ögon.


  

En väl utslagen äppelblomma.


  

En glad Vinja efter dagens träning.



Hoppas ni alla haft en skön fredag, trots att den är fredag den 13:eHalloween Owl.


För mig är det dags försöka sova för i morgon ska vi ut till klubben till kl 9 för att träna lite.


Natti, Natti och sov gott Pillow








Av Heratorpets Vinja - 13 maj 2011 08:57

Jag säger bara det, jösses vilken dag det var igårDuh.  Började dagen med fortsättning på kursen som jag gick, men den kan vi hoppa över.


Som jag berättat så har jag ju fått i födelsedags present av Angie att åka upp till Hovet och titta på Ceasar Milan. Och den var ju väldigt intressant, men resan upp och hem var ett helveteSoapbox.


Resan började rätt bra men i Södertälje så började köerna ända in i Stockolm  Thumbs Down . Fram till Stckholm gick det rätt okej, förutom alla köer. Men sen började eländet.....Angie hade skrivit ut en karta från Google som visade oss helt åt helvete  Road Rage. Som tur var så kunde Angies pappa efter mycke om och men lotsa oss till Hovet. Tyvärr så kom vi nästan 30 min försent Pouty.


Själva föreläsningen var jätte kul att lyssna på, även om man inte förstod allt han sa.


Sen börjar helvete nr 2, hur fan hittar vi tillbaka till bilen  Question Mark. Fick hjälp av en vakt som talade om hur vi skulle ta oss dit. Äntligen tillbaka till parkeringshuset, då börjar ännu ett elände. Det var ju hur mycke bilar som helst där inne som skulle ut så det tog säkert 40 min att bara ta oss ut.


Och sen skulle vi åka hem då, undarde hur fan kommer vi ut här ifrån  Thinking. Hittade skyltar som visade vägen till E4 och E20 så vi följde dom. Vad vi då inte visste var att dom stängt av tunneln för nått arbete så den vägen ledde oss inte alls var vi tänkt  No. När vi till slut passerade Gullmarsplan för 3:e gången så tänkte jag nu kommer vi aldrig hitta hem.


Så vad gör man då....Jo, jag ringde polisen  Policeman och bad om hjälp. Efter mycke övertalande så slutade det i alla fall med att det kom en polis bil  Police som eskorterade oss ut ur Stockholm. Hade som sagt aldig hittat till rätt väg utan deras hjälp.


Så vid halv 2 var vi då äntligen hemma. Så till våran huvudstad tänker jag verkligen inte åka på länge igen när det var så svårt att ta sig ut där i från.


Man fick tyvärr inte fota vid Cesar Milan, men tog några kort i pausen. Kommer även lite kort från fm igår.



  

Här i Södertälje började köerna.


    

I pausen. Var väldigt mycke folk där, men inte helt fullsatt.


  

Långa köer även för att komma ut ur parkerings huset.



Här kommer bilderna från fm.



    

Var rätt mulet ute på fm.


    

Vinja fick svalka sig lite även igår när vi gick på lunchen.


  

Vinja med en pinne hon hittade.


  

Mattes flicka.



Ja så har våran gårdag sett ut. Som jag sa så lär det dröja länge, länge innan jag besöker våran huvudstad igen.


Nu ska vi ut på en lite promenad innan det är dags att åka och jobba. Har em hela helgen  Thumbs Down.


Får se om det blir någon blogg ikväll också.


Hoppas ni får en skön och solig dag   .






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards