Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Heratorpets Vinja - 24 maj 2011 23:20

Idag så har Ingrid och jag tränat lite. Blev spår och uppletande i Kjula skogen. Åkte till ett nytt ställe som jag inte varit på så Vinjas spår blev inte så långt. Hade ingen lust att gå vilse i skogen.


Vinjas spår blev ca 5-600 m med 7 + slut. Gömde 4 st idag, gick riktigt bra då hon bara missade 1 gömd pinne   . Blev även 2 spetsvinklar som även dom var helt okej.


Verkligen tur att man snitslar spåren, speciellt när man inte känner igen sig. Lyckades nästan korsa mitt eget spår men som tur så såg jag snitseln lite längre bort och kunde vinkla.


Dagens spår låg lite drygt 2 timmar och fick lite utmaningar tror jag, det blåste som bara den och under tiden det låg så han det börja regna en stund också  Rainy.



  

När jag lagt slutet och kom ut på vägen så funderade ja lite om man kom tillbaka åt detta håll......


  

Eller om det var åt det här hållet. Inte lätt att veta när man är på ett nytt ställeHmm 2.


  

Här inne låg Vinjas upptag, gick förbi vid snitseln.



Medans spåren låg så åkte vi iväg för lite uppletande och lite filmning av Did it som Ingrid är hundvakt åt. Hon ville visa lite tips som hon tränat på under tiden som hon varit där med att få henne komma tillbaka med saker.


Vinja och Allt-I fick ett uppletande i full ruta. Bägge skötte sig galant och hittade alla sina saker Bravo!.



  

Vinja med ett av sakerna hon hittade.


  

Allt-I snart redo för uppletande.


  

Allt-I väntar att få springa ut.


  

Full fart iväg.


  

Har hittat ett föremål.


  

Fint avlämnande och Allt-I väntar på bollen.


  

Enduros Did it.



Sen åkte vi tillbaka till spåren.



  

Vinja redo för att spåra.


  

En av alla små apporter som hon hittade.


  

Vinja med sitt spår slut.


  

Vinja med hela tränings kittet.


  

Allt-I har hittat sitt spår slut.



Var verkligen varierande väder idag. Har varit sol   , det har blåst  Hurricane och det har regnat  Rain Cloud om vart annat.


I morgon så har jag tagit ledigt för att kunna få lite mera tränings hjälp av Janne. Gör sen en em på torsdag och sen natt mellan fredag och lördag. Så det är inte så lätt hinna få nån hjälp när jag jobbar när dom andra är lediga och tvärtom  No.



Hoppas verkligen att denna blåst slutar snart för det ju så jobbigt när det blåser hela tiden  Kicking Dirt.


Ha det så bra och Natti, Natti på er  Sleeping 










Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards