Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Heratorpets Vinja - 1 juni 2011 23:46

Har varit rätt varmt ute idag också   . Vid lunch tiden så blev det en promenad för mig och VinjaWalking The Dog Female.


Blev en sväng ut mot udden och ut mot Kolsta. Vid båtslipen så stannade vi så Vinja kunde ta sig ett dopp i ån och svalka sig lite In The Pool. Det var väldigt uppskattat.


Gick upp i skogen vid dom andra gläffshundarna och gick sen i skogen och kom fram vid elljus spåret, följde utefter gärdet och gick sen udden hem igen. Fick ihop lite drygt 7 km på dagens promenad.



  

Gömmer sig lite i gräset.


  

Lilla flickan.


  

Ligger och väntar på bollen.


  

En vacker lupin.


  

Läcker färg var det.


  

Vinja kollar in vattnet.


  

På språng ut i vattnet.


  

På väg in med pinnen.


  

Tjoohoo vad kul det är i vattnet.


  

Så skönt att få svalka sig innan promenaden.


  

Hittat en kul pinne.


  

Men kom då...Ska jag behöva vänta hela tiden.....


  

Ännu mera nedskräpning   .


  

Fin väg, synd bara dom kalhögg här för nått år sen   .


  

Den här var i skogen. Såg den flera gånger men lyckades bara fota en gång.



På kvällen blev det en tur ut till bruks för att kolla på lydnads tävlingarna som var där. Alla klasser körde samtidigt på olika planer så man han inte se så många.


Inte lätt att fota heller för dom var rätt långt borta. Men 2 hemma ekipage fick vara med på varsin bild i alla fall.



  

Leif Wärme och Kiwi.


  

Jessica och Gnista.



Var mycke duktiga ekipage idag.


Är så kanon trött nu att jag nästan somnat när jag hållit på att skriva. Så nu blir det snabbt sängen bara jag rastat Vinja.


Natti, Natti.







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards