Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Heratorpets Vinja - 3 juni 2011 22:29

Blir en väldans kort och snabb blogg idag då klockan redan är 22,30 och jag gör fm i morgon också.


Har varit helt otroligt varmt idag   . Nästan i varmaste laget för min del, när jag kom hem från jobbet så visade termometern på +29 graderSweaty.


Blev ingen promenad efter jobbet idag, bara en kortis ut till udden och tillbaka. Men på kvällen så åkte jag och Angie med vovvarna för lite simträning   . Det uppskattades verkligen.


Vinja fick ett pass på 30 min och 2*2,5 min i Jet Streamen. Så även om det inte blev någon promenad idag så har hon fått sig ett redigt tränings pass   .



  

Rex och Vinja i bassängen.


  

Rex med sin badsak.


  

Kompisar.


  

Vinja kämpar i Jet Streamen.


  

Angie och Rex.


  

Mattes pärla.


  

I fall ni inte förstått det så tycker jag det här är kanon kul.



Vi brukar ju låta hundarna busa lite på gräsmattan efter badet. Men idag gick det inte då det var fullt med bilar, transporter och husvagnar där. Ska visst vara nån häst tävling där i helgen så det var hur mycke bilar som helst där.


Så vi stannade vid vägen som går mot våtmarken och gick en liten kortis.



  

Zäpo och Vinja.



Nu måste jag skynda mig att fixa mackor och lite annat tills i morgon. Hoppas att eran dag var skön och bra.


Vi får höras i morgon igen och hoppas jag har lite bättre med tid då.



Natti, Natti  Counting Sheep.








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards