Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Heratorpets Vinja - 6 juni 2011 23:24

Tanken var att jag skulle gå upp lite skapligt för att hinna ut och gå innan det blev för varmt ute  . Ställde klockan på 7,30 för det var ju inte super tidigt men heller inte sent.

  

När klockan sen ringde på morgonen så bara vägrade min kropp vakna och stiga upp. Var så himla trött och seg Wake Up, så jag låg väl ca 30 min till innan jag lyckades kravla mig upp.


Kroppen var fortfarande inte speciellt närvarande efter jag rastat Vinja. Hamnade vid datan för jag tänkte då vaknar jag kanske till, var bara det att klockan gick väldans fort så någon promenad innan det blev för varmt var bara att glömma.


När jag ändå blev så sen så passade jag på att vänta lite till på Angie och Zäpo för lite sällskap på promenaden Walking The Dog Female. Mycke roligare med sällskap.


Blev svängen ut mot udden, förbi båtslipen, ut mot Kolsta, in i skogen mot elljus spåret och så hem. Fick ihop lite drygt 6,5 km på dagens sväng.


Blev självklart ett stopp efter båtslipen där dom kunde ta sig ett dopp och svalka sig liteThumbs Up .


Här kommer dagens bilder.



  

Skönt att rulla sig i gräset.


  

Ligger och spanar efter Zäpo.


  

Zäpo smyger på morsan.


  

Kom igen så busar vi.....


  

Tyvärr lite suddig bild, men jag tyckte den såg kul ut. Titta så fina tänder dom har.


  

Intressanta nyheter.


  

Min söta flicka.


  

Skönt att svalka sig.


  

Vinja kastar sig ut i vattnet.


  

På väg att hämta badsaken.


  

Vinja på väg in med leksaken.


  

Zäpo var också ute och simmade.


  

Snälla, vi kan väl få bada mera....


  

Blötdjur.


  

Har ni sett vilka små sötnosar som vi träffade på idag. Kan inte vara vanligt med trillingar.


  

Alltid roligare att ha samma pinne som nån annan.


  

Vinja spanar in hästarna i hagen.


  

Lite dragkamp hans det med också.



Man var bra svettig efter promenaden Sweaty, så det var bara hoppa in i duschen när man kom hem. Blir ju tyvärr rätt varmt du man inte gärna tar shorts på sig i skogen, finns alldeles för mycke små kryp BeeFlySpider 3för man ska vilja gå barbent i skogen. Sen alla brännässlor också.

  

Gör em i morgon också, får se om man orkar komma upp och ut tidigare då. Skulle ju vara kanon men samtidigt skulle det inte sitta fel med en liten sovmorgon ocksåPillow. Ja det återstår att se i morgon hur det blev.


Ha det så gott tills vi hörs i morgon igen Hello.







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards