Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Heratorpets Vinja - 9 juni 2011 20:26

Hej o hå, klockan är halv 9 och 30 min ska jag åka till jobbet så det blir att skriva väldans lite för det blev mycke bilder tagna idag.


Var lite svalare idag och har även kommit några små regnskurar  Rain Cloud. Bara synd det va så lite för naturen hade behövt mycke mera.


Blev i alla fall en tur ut mot udden, förbi Torsharg och ut till Viggeby och vände. Vinja och jag hade Zäpo med oss på våran promenad idag. Angie jobbade till kl 4 så då slapp hon gå om hon var trött när hon kom hem. Rex var inte med för han har varit lite halt och behöver vila.


Blev en hel del bus på dagens sväng och då självklart en massa busbilder.


Dagens sväng blev lite drygt 7 km.



  

Stigen på våran morgonrastning är snart igen växt.


  

Zäpo och Vinja poserar på stubben.


  

Intressanta nyheter.


      

Första omgången busbilder.


  

Kanon att dom klippt det höga gräset vid stigen.


      

Lite bus på gärdet blev det också.


  

Lilla skruttan.


  

Zäpo tyckte vattenspridaren på Torsharg var spännande.


  

Vägen ut mot Viggeby.


  

Mor och son poserar så fint.


  

Väntar på att få gå ner i bäcken.


  

Inte mycke vatten men kul ändå.


  

Skönt att svalka sig lite tycker Zäpo.


  

Vinja verkar tro hon är en ko.


  

Fina gossen Zäpo.


  

Vattenpaus.


  

Zäpo i närbild.


    

En vacker ros och en knopp får också vara med.


  

Zäpo i ett försök till uppställd bild.


  

Mera vattenpaus.


  

Vackra Zäpo.


              

Sista rycket busande innan vi var hemma.


  

Två nöjda vovvar efter dagens promenad. Här träffade vi även Angie så hon tog med sig sin gosse hem.



Ledsen jag inte varit så duktig och skrivit under varje bild  I'm sorry, men då hade jag inte hunnit få med allt. Klarade föresten tiden för nu är klockan 20,53 och jag ska nu bara fixa det som ska med till jobbet och sen ut och rasta Vinja.


Får hoppas jag kan komma ut på nätet på jobbet för i så fall ska jag kolla vad ni haft för er idag.


Hoppas ni har överseende med mest bara bilder och väldans lite text.



Ha det så bra så hörs vi i morgon igen  Hello.







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards