Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Heratorpets Vinja - 15 juni 2011 20:49

Var inge strålande väder idag när jag slutade jobbet idag   . Var rätt mulet och det började regna vid 3-taget. Så idag så har Vinja fått sig en vilo dag.


Men lite kul ska ni i alla fall få vara med om   , har nämligen varit uppe hos Jessica och tittat på hennes söta hoffe valpar  Puppies . Så söta dom var, men ruggigt vassa.


Jag han gosa och fota lite innan det började regna. Var verkligen ett kanon härligt gäng, men ack så vassa   .


Här kommer ett bilder på dom. Vet tyvärr inte vilken som är vem, men ni får bara titta och njuta.



              



Alla valpar utom en liten gosse har fått nya hem. Så nu letar även han efter en familj att få flytta till.

Så har ni planer på att köpa en Hovawart eller känner nån som är på jakt efter en så tveka inte att ta kontakt med Jessica på Skeppartorps Kennel http://www.skeppartorps.se/

Han vill gärna ha ett aktivt, kärleksfullt och gärna tävlings intresserat hem. Som han får stanna hela sitt liv hos. Jessica är en kanon trevlig uppfödare som verkligen bryr sig om sina valpar och valpköpare. Hon ordnar även valpträffar för sina valpar.


Här kommer några bilder på den lille gossen. Om ni inte smälter för denna lille kille vet jag inte vad jag ska visa er för att ni ska göra det.


Får jag presentera för er Skeppartorps Enter.....



  

Kolla in den lille gossen, visst är han söt.


  

Inte kan man motstå en sån här raring.


  

Hej, jag heter Enter. Vill du bli min husse eller matte......



Får ju inte glömma Vinja i sin egen blogg, så här kommer 2 kort när vi gick vid udden.



    

Mattes pärla.


  

En fin vattenväxt som växte vid ån.


   

Soluppgång kl 05,00 i morse.


Nu hoppas jag inte allt försvinner som jag skrivit för det är andra gången jag skriver, inte kul att gjort allt klart och ska spara och allt försvinnerPulling My Hair Out .


Hoppas att eran dag varit bra, ska försöka hinna in till några av er innan jag lägger migPillow .









Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards