Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Heratorpets Vinja - 16 juni 2011 23:41

Idag har jag och Vinja tränat med Ingrid och Allt-I på bruks. Det var kul, lagom varmt var det ute också   .


Körde igenom hela elit programmet, gick väl både bra och dåligt. Har tyvärr varit lite dåligt med lydnads träning ett tag. Men det gick i alla fall mera bra än dåligt   .


Det som behövs tränas mera på är framåtsändande. är lite för "vinglig" och går och kollar in var jag är och det är ju inte bra. Liten miss blev det i inkallning med stå och ligg, där hon inte la sig utan bara stannade.


Krypet gick okej och hon har faktiskt varit tyst i starten ett tag nu   , men vänster svängarna får allt träna vidare på.


Apporteringen har gått framåt och hon är mycke mera tyst   . Fast jag talar fortfarande om att hon ska vara tyst innan jag skickar henne.


Även Ingrid körde igenom hela eliten och det såg också bra ut   . Var väl som hos Vinja lite små missar bara.


Lite kort från dagens träning kan jag bjuda på, men bara på Ingrid och Allt-I. Fortfarande lite svårt fota när man tränar   . Blev 2 bilder i skogen på henne.



  

Vinja kollar lite nyheter på bruks.


  

Poserar lite bland ormbunkarna.


  

Stegförflyttning.


  

Sakta delen i framåtsändande.


  

Kryp.


  

Ljudgivning.



Här kommer en stilstudie när Allt-I hoppar över hindret.



            



  

Stegen.


  

Vackra Allt-I



I morgon så jobbar jag em så då får man sova lite längre   , förutsatt att jag snart går och lägger mig   .


Har tyvärr blivit lite dåligt med promenader både igår och idag, men i morgon ska vi nog få till en sväng.


Ha det så bra så hörs vi i morgon Hello









Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards