Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

Massor Med Regn :(

Av Heratorpets Vinja - 17 juni 2011 23:30

Usch vilket jävla skitväder vi haft idagThumbs Down. Tror nästan det har regnat hela dagen Rainy. Så någon lång promenad blev det verkligen inte i ösregnet. Angie och jag gick en sväng ut mot udden och till Torsharg och runt där.


Men jösses vad Vinja var busig idag. Typiskt när man inte tordes ha kameran uppe så länge i regnet. Men några bilder blev det i alla fall.


Den lilla svängen blev lite drygt 3 km. Får verkligen hoppas det är bättre väder i morgon så man kan få ta en ordentlig promenadWalking The Dog Female. Men det är väl bara att vänta och se, skulle inte bli förvånand om det regnar i  morgon också.


Här kommer lite bilder från dagens sväng.



  

Kramas lite   .


  

Brottat ner sonen.


  

Hela gänget.


  

Kolla in Zäpo när han jagar morsan, vilken stil.


  

Liten kort paus.


  

Vinja busig.


  

Zäpo kaxar sig lite mot morsan.


  

Va inte så stöddig du lilla grabben....Än bestämmer morsan....


  

Rex var också lite busig.



Tordes tyvärr inte ta flera bilder då det började regna mera. Vilket var väldans synd för Vinja var så busig idag.


Om vädergudarna är på min sida i morgon så hoppas jag på lite uppehålls väder så man kan gå en sväng innan man börjar jobba.


Vi får se hur det blir, nu ska jag i alla fall försöka gå och sova lite så man slipper vara så trött när klockan ringer Alarm Clock.


Ha det så bra så hörs vi i morgon igen Kisses.






 







 
 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

18 juni 2011 00:28

Helt klart!!! Hundarna skiter fullständigt i om det regnar eler inte. Tycker nästan dom blir "spralligare" när det regnar. DET blir INTE jag!!!
Sv. Vilken toppen-idé!!! Ett alldeles eget Hawaii liksom, hahaha
Då hoppas vi på bättre väder i morgon ;-)
Kram till er båda!

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Monica

Monica

18 juni 2011 06:45

Det kom inte så mycket regn hos oss bara 3,5 mm vilket ju inte räckte för att fylla tunnorna.
I dag ska det visst bli sol och runt 2o grader, normal sommar alltså.
Ja här piggnade gänget till när det svalnade av så jag tycker det var ganska skönt.
Härliga bilder, ha en bra dag;-)))))

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Jessica

Jessica

18 juni 2011 09:32

Godmorgon:)
Njae vi har väl också haft minst sagt växlande väder i några dagar och det ser ut att fortsätta så i helgen. Duggregn är väl rätt ok att vara ute i tycker jag men mer behöver det ju inte bli:)

Ja september/oktober är det tänkt att det ska tävlas...lär nog anmäla till 2-3 lägretävlingar i alla fall.
Lovar att hojta när det närmar sig:)
Härliga busbilder:)
Ha en skön helg!


http://www.yrlabus.se

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

18 juni 2011 15:28

Dagen här började med ganska grått väder, men sen kom the never ending rain... :S

Jag har sökt skydd inomhus med vovvarna, och väntar tålmodigt på att allt ska sluta!

http://www.henrikolsson.eu

 
maria

maria

18 juni 2011 19:22

De kan allt bli lite "nippriga" av regnet. Mina blir det med :-). Roliga bilder ändå.
SV: Ja, det är härliga spår och skogen runtomkring, förutom ett hygge på femman de huggit ned, är perfekt att lägga spår i. Det är även dessa skogar vi tränar sök i ibland. De är lagom att komma igång på nu då första delarna inte är så kuperade heller. Vill man ha det väljer man helt enkelt enmilsspårets sista runda. Det är perfekt att kunna variera sig lite. Hoppas att ni får lite bättre väder snart. Här är regnet på väg men än så länge soligt (och jag sitter inne... *harkel*).
Ha det så bra!
kram från mig
/maria

http://tassintryck.blogspot.com

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

18 juni 2011 20:30

Sv: Tack detsamma! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Ingen bild

Jenny o Dio

18 juni 2011 21:48

Vilka härliga lekbilder!!!
Här har varit grått men uppehåll och alldeles lagom varmt! Hoppas att ni får detsamma imorgon!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards