Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Heratorpets Vinja - 19 juni 2011 23:00

Tänk att man inte kan lita på väder prognoserna   . Var inne på flera ställen igår och alla ställen sa det skulle börja regna redan kl 6,00 på morgonen   . Så jag tänkte, varför gå upp tidigt om det ändå ska vara dåligt väder. Skönt att få sova lite tänkte jag då.


Men inte regnade det när jag vaknade, bara en massa mörka moln på himlen. Visst var det bra det var uppehåll, men hade jag vetat det på kvällen så hade jag ju lagt mig tidigare för att också gå upp lite tidigare.


Så det blev bara en väldans liten promenad ut mot udden och runt vid Torsharg. Han inte så mycke mera då vi inte kom ut föräns kl 11   .


På tillbaka vägen så stannade jag på Torsharg för en liten pytte träning. Det som vi träna idag var stegförflyttningar och apportering. Jösses vad jag är stolt över min lilla flicka   . Hon apporterade flera gånger utan att göra startskall, så jätte kul   . Det som ska bli spännande nu är hur hon kommer att göra när vi blir kommenderade, om det har nån inverkan eller inte.


Hade i alla fall tur att klara oss från regnet på våran lilla sväng   . Får hoppas att vädret för morgondagen ska stämma för det säger uppehåll hela dagen och även lite sol   .


Lite bilder från våran lilla sväng kommer här.



  

Skönt att rulla lite i gräset.


  

Utforskar bryggan lite.


  

Hittade en boll på Torsharg.


  

Tjoohoo vad kul den var.


  

Äntligen ligger den stilla.


  

Visst har jag hittat en fin boll.


  

Men tvii, vad har dom haft på bollen för nått.....


  

Vill ni leka med mig.....


    

Den var väldans kul den här bollen.


    

Riktigt mulet var det ute idag.


  

Vinja poserar lite på stubben.


  

Den här bilen, eller mera före detta bilen. Har någon roat sig med att elda lite.



Mera än så han vi inte med idag. Ska bli spännande se vad för väder det blir då i morgon, på YR står det regn hela dagen   och på SMHI säger dom mulet men uppehåll   .

Får hoppas att ni alla haft en skön ledighet och får en bra arbetsvecka. Själv gör jag 2 nätter till innan jag blir ledig, slutar på onsdag morgon Wakka Wakka.


Har en tandläkartid i morgon fm Dentist. Det är inte kul att gå dit och inte är det billigt heller Thumbs Down.



Sköt om er alla så hörs vi igen i morgon Blow Kiss.








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards