Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Heratorpets Vinja - 27 juni 2011 21:16

Idag så var det väldans nära det inte blev nån blogg   . Har suttit i över en timma och försökt logga in på den förbannade bloggen Pulling My Hair Out. Och varje gång jag testat har det inte funkat   .


Har varit jätte varmt här idagSweaty, så någon promenad har det inte blivit Pouty. Blev i stället en tur ut till Jolle basen för lite simträningSwimmer. Ca 30 min simmade hon.



Lite bilder från idag kommer här. Har ju som sagt snart laddat upp mina 500 bilder så det blir inte så många idag.



  

Men hur länge ska man behöva vänta på dig då.....


  

Skynda kasta i saken då för nu vill jag bada.


      

Så skönt i vattnet.


  

Kastar sig i vattnet.


  

Riktigt bra bad ställe är det här   .


  

Efter Vinja badat så åkte jag och köpte mig en Slagsta glass, riktigt mumsigt.


.

Även Laila med hundar och familj dök upp för att bada lite med Kenzo och Izac. Puckad som jag är glömde jag fotaCrazy 1. Men Laila har fotat Vinja lite som hon håller på att skicka.

  

Hinner inte fixa dom idag utan får ta det i morgon.


Har en fm till i morgon så det börjar väl bli dags börja hitta vägen in till sängen Pillow.


Dom säger det ska bli lika varmt i morgon Sweating, hoppas verkligen dom har fel.









Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards