Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Heratorpets Vinja - 4 juli 2011 20:06

Har varit mulet hela dagen idagBlack Cloud, tror inte solen varit framme 1 minut ens idag. Men så länge det inte kommer nått regn får den gärna besöka nån annan.


Blev en sväng ut mot udden, förbi Torsharg och ut till Viggeby och vände. Vinja fick även springa lite intervaller vid ån bort mot Viggeby. 6 st som var ca 150 m styck så det blev ungefär 1800 meter som hon sprang extra.


Hela promenaden blev ca 7 km. Stannade vid Torsharg på bortvägen och tränade en liten stund. Blev lite fritt följ med mest vänster svängar. Stegförflyttningar tränade vi också på, dom blev rätt bra måste jag nog säga   .


Apportering 2 ggr med metallen och inget ljud alls   . Lite kryp blev det också, även där är det vänster svängarna som måste tränas mest på. Efter lite tragglande så slutade vi med ett par rätt skapliga vänster svängar  . Men är tyvärr långt kvar innan jag är helt nöjd.


Även ett inkallande med stå o ligg han jag med och det gick kanon   .


Lite bilder från dagens sväng lyckades jag få idag också   .


.

  

Vinja var självklart tvungen att kolla in en brygga på väg ut mot udden.


  

Vinja verkar fundera om denna brygga också måste kollas.


  

Så här har det sett ut på himlen hos oss idag, men det var rätt skönt ute.


  

En vacker rödklöver kan också få vara med i bloggen.


  

Så duktig med apporteringen har hon blivit.


  

På väg ut i en av intervallerna.


  

Full fart på väg tillbaka med bollen.


  

Ser ni vilken fin boll jag har.


  

Tungan hänger efter att ha sprungit.


  

Testade lite närbild på säden, tyckte det blev riktigt bra.


  

Vinja passar på att vila lite mellan intervallerna.


  

Min vackra flicka   .


  

En vacker rosa blomma.


  

Jag och Vinja, inte lätt ta kort själv.....


.

Så har våran dag sett ut idag. efter promenaden blev det hem, laga mat och försöka sova en stund för nu har jag 4 nätter att göra. Verkligen inte kul kan jag bara säga   . Tar flera dagar innan man återhämtat sig efter dom.


Slutar sen på fredag morgon och börjar sen igen på tisdagen med 4 fm vilket inte heller är så kul efter alla nätter. Inte lätt att ställa om sig på så få dagar   .


Om jag har möjlighet så försöker jag titta in till er under natten. Hinner tyvärr inte nu då jag ska åka om 20 min.


Ha det så bra och sköt om er  Blow Kiss.









Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards