Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Heratorpets Vinja - 5 juli 2011 20:18

Man hinner tyvärr inte så mycke när man jobbar natt   . Blev en promenad ut och bort mot Kolsta och sen en sväng upp skogen.


Har även idag varit mulet hela dagen Black Cloudoch även lite kvaft   . Stannade efter båtslipen så Vinja kunde svalka sig liteIn The Pool. Fick ihop ca 7 km på dagens promenad och även lite bilder Snappy.


Som ni märkt så har ju Vinja fått en förkärlek till bryggor, fråga mig inte varför hon gillar dom I Dunno. Men uppenbart så tycker hon dom är kul. Så jag börjar med ett gäng kort på Vinja och hennes bryggor.


.

            


Detta var dagens brygg collage   


  

Snälla matte, jag kan väl få bada lite.....


  

Halloy ni alla, häng med mig ner i vattnet....


  

Åhh vad skönt det var här.


  

Så skönt att svalka sig lite.


  

Vet inte vad hon sysslar med här....Leker U-båt kanske.


  

Skönt vila lite efter man badat.


  

Lite vatten måste man ju dricka när man gått långt och det är varmt.


.

Klockan har rasslat iväg så nu måste jag åka till jobbet. Håll tummarna att natten går fort så man snart är hemma i sängen igenDreaming .



Bye, Bye Hello







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards