Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Heratorpets Vinja - 9 juli 2011 22:33

Så har vi haft ännu super varm dagSweaty . Är verkligen glad att inte vattnet börjat blomma än vi vid Jolle basen för det blev även en tur dit idag också. Nått annat är inte att tänka på i motionsväg dagtid än att åka och simma.


Hundarna blev som vanligt överlyckliga att få komma till badet Sunny. Dom skriker som bara den tills dom får komma i vattnet.


Idag så simmade Vinja lite drygt 35 min, blev även idag en massa intervaller. Skulle vara väldans intressant att veta vad 30 min simning motsvarar om man skulle gått en promenad  Thinking. Om nån av er som läser detta vet hur mycke 30 min simning motsvarar i promenad så skulle jag bli väldans tacksam om ni ville skriva och berätta det Thank You.


Tyvärr så blir man ju själv också rätt slö i denna värme och sitter mest och slappar Couch Potato. Fast idag har jag faktiskt orkat både dammsugat Vacuuming och tvättat golvetMopping . Vinja fäller nått fruktansvärt nu så det behövdes verkligen, fast ja fattar inte vad hon har att fälla för inte är det mycke päls kvar på henne nu inteHaircut.


.

Självklart kommer det lite bilder, börjar med några när vi gick ut en sväng till udden mitt på dagen.


.

  

Läser lite å-nyheter.


  

Vackert vid ån med vattnet och båtarna.


  

Självklart var Vinja tvungen att kolla in en brygga.


  

Blev självklart lite flera bryggor.


  

Min söta flicka   .


  

Rex och Zäpo i vattnet.


  

Zäpo med sin dummy.


  

Det är kanon skönt här i vattnet säger Rex   .


  

Hela gänget.


  

Zäpo gillar också att simma.


  

Vinja trivs kanon i vattnet med sin badsak.


  

Kolla in vilket skutt.


  

Full fart ut i vattnet.


  

Efter badet så blev det en smarrig glass vid Slagsta. En stor bananasplit blev det   .


.

Om väderprognoserna stämmer för i morgon så ska det bli svalare och även lite regnRain Cloud. Skulle inte alls vara fel för då skulle man kanske kunna gå en promenad i morgon Walking The Dog Female. Blir ju inte så mycke motion för matten när det är varmt ute och man åker och simmar.


Men det är väl bara vänta och se, dom verkar ju aldrig har rätt prognos längre. Spelar ingen roll om dom säger det ska komma regn   eller sol   så blir det alltid tvärtom.


Hoppas att ni alla haft en skön lördag. Nu ska jag in och kolla vad ni gjort för kul idag.


Ha det så bra allihopa   .







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards