Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Heratorpets Vinja - 20 juli 2011 23:12

Känns verkligen konstigt att det saknas en medlem i våran flock Sad. Kommer säkert ta ett tag innan man riktigt förstått vad som hänt. Det känns konstigt för mig och för stackars Angie är det ju ännu värre  Miss U.


Nej, nu över till nått roligare.


Har varit rätt varmt här idag med sol   , var lite mulet ett tag mitt på dan så jag packade ryggsäcken för ja tänkte ta en sväng med Vinja  Walking The Dog Female. men han inte mer än ut till udden så kom solen fram och det blev varmt.


Gick då ner till Torsharg och tränade en liten stund istället. Började med lite Fritt följ med fokus på vänster svängar. Stegförflyttningar blev det några också.

Kryp, även där med mest vänster svängar.....Hmm, vi tränar annat också men vänster svängar är lite kluriga  Thinking.


Hade med metallapporten och körde två apporteringar. Inga start skall alls fast jag inte sa tyst åt henne innan  Woohoo!, känns så skönt att hon varit tyst på många träningar nu Thumbs Up.

 

Lite skall tränade vi också på.


Är jätte nöjd med dagens lilla träning  Good Job . Visst finns det självklart en massa att "fixa" till, men med tanke på hur lite träning det blivit nu under sommaren så får jag vara nöjd.


Lite bilder från lilla svängen mitt på dan. Börjar med lite......Ja vad tror ni???? Självklart lite brygg bilder   .


.

        

Blev "bara" fyra bryggbilder idag.


  

Visst är hon söt min lilla flicka bland alla blommorna   .


  

Vi tar en liggande också.....


  

Vinja med metallapporten.


  

Skönt att ligga i skuggan under bänken.


  

Vinja poserar på en rulle konstgräs.


.

På kvällen så blev det en promenad ut mot udden och ut mot Kolsta. När vi kommit några km bort så ringer Angie och säger att hon inte hört sin telefon. Hade nämligen försökt få tag på henne för lite sällskap, så jag vände och mötte henne och tog sen en annan sväng.


Blev då en sväng ut mot Viggeby, upp vid Gärdtre, genom hagarna och hem. Så jag och Vinja fick ihop ca 10,5 km idag.


Här kommer bilderna från kvällen.


.

  

Vägen förbi båtslipen.


  

Här gick vi också.


  

Den här söta sommarstugan ligger vid vägen där vi går. Strax efter så vände vi och gick och mötte Angie.


  

Läcker himmel det var på kvällen.


  

Kolla in Vinjas stil och min när hon upptäcker att Zäpo kommer lite längre bort.


  

Zäpo och Angie på väg.


  

Så glada att träffas.


  

Vinjas vackra son.


  

Vi hade verkligen tur att inte tjurarna gick i den hagen vi skulle gå igenom.


  

Kolla in den läckra solnedgången.


.

Blev som sagt en riktig ordentlig sväng idag, var jätte skönt. Sen att slippa gå själv var ju ännu bättre   .


Här kommer en hälsning från Angie till er alla.



TACK allihopa för era kramar, fina kommentarer och er omtanke    !!! Värmer gott om hjärtat    !!
Är rätt säker på att Rex tittar ner på oss och vinkar   

Kramizar !!!!!!!!









Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards