Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

Nu Är Vi Hemma

Av Heratorpets Vinja - 31 juli 2011 23:51

Ja nu är vi då hemma igen. Har varit 5 härliga dagar och vi har faktiskt haft en himla tur med vädret   .


Har som sagt tagit en hel del bilder under dom här dagarna. Men har inte hunnit fixa med dom ännu så ni får se dom i morgon i stället.


På kvällen så blev det en promenad med Angie och Zäpo  Walking The Dog Female. Blev en tur ut mot Viggeby och tillbaka som blev ca 7 km.


Några bilder ska ni väl i alla fall få se.


.

    

Så skönt att rulla lite i gräset.


  

Så skönt i skuggan.


  

Vinja och Zäpo på promenad.


  

Mattes pärla.


.

Har som sagt varit ett kanon kul läger, men nu ska det bli skönt slippa gå upp klockan 7 på morgonen och att även sova i sin egen säng  Dreaming .


Nu ska jag ut och snabb rasta Vinja och sen ska jag nog försöka komma i säng. Kommer nog sova LÄNGE i morgon bitti.


Natti, Natti  Sleeping








 
 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

1 augusti 2011 05:14

Borta bra, men hemma bäst? :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

1 augusti 2011 06:17

Borta bra men hemma bäst härligt att få sova ut.
Vill ha regn det skulle behöva regna i flera dagar här men för en hel del träd är det för sent.
Ha det bra;-)))))

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

1 augusti 2011 09:04

Nu är jag inte alls med var ni har varit iväg på men ni verkar ha haft det toppen. Träffat likasinnade hundvänner förstår jag och det är ju alltid kul. Man blir glad av sådana utflykter. Om någon dag ska jag gå igenom din blogg på riktigt och se vad ni har haft för er. Har jobbat så mycket men går nu snart in på två veckor natt och då kommer jag att ha all tid i världen att läsa bloggar :) så då ska vi uppdatera oss.

http://maysan-astrid.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

1 augusti 2011 09:33

Borta bra, men hemma bäst ;-)
Kul att du ändå är nöjd med lägret!
Jag tycker man blir mera motiverad, när man varit på kurs/träning. Får alltid några nya tips.
Hoppas du sovit gott i egna sängen.
Jaa, ett,tu,tre, så är det vinter igen.....=0
Ha en skön dag
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

1 augusti 2011 12:18

Sv: Tack! Dagen har börjat bra i alla fall :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Rudi o Britt Marie

Rudi o Britt Marie

1 augusti 2011 15:41

Ja visst är det roligt med läger oc h visst är det skönt att komma hem till egna sängen också! Vi har ju också varit på läger i tre dagar, Rudi är helt slut, men får vila sig i form, själv började jag jobba efter semestern idag och det känns trögt!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Malin

Malin

1 augusti 2011 22:37

Hoppas det var skönt att få sova i din egna säng :) Och jag får la säga välkommen hem :) ...
Väntar gladerligen på att få se fina bilder :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Toconligan

Toconligan

1 augusti 2011 22:52

Härligt med läger. Man får alltid lite extra inspiration!
Kör hårt!

http://www.nogg.se/tocon

 
Cruellas sida

Cruellas sida

1 augusti 2011 23:16

Skönt att få sova hemma...vila upp er ordentligt nu!

http://crllaue.blogspot.com

 
Ingen bild

sandra

1 augusti 2011 23:29

Gott att rulla sig i gräset :) Fina bilder

 
Hillman

Hillman

2 augusti 2011 13:47

Vinja är nog lika glad som du över att vara hemma, det ser man på knasrullen, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards