Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Heratorpets Vinja - 19 augusti 2011 22:01

FY FAAN VILKET JÄVLA SKIT VÄDER VI HAFT IDAGKicking Dirt.


På fm när jag låg och sov var det visst fint väder med sol ute   . Gick upp vid 1-taget och käka frukost, sen åkte jag och Angie till Djurspecalisten och shoppade lite. Köpte ett halsband till Vinja då det jag har börjar släppa i sömmarna. Blev ett lika som jag hade eftersom det var det ända jag gillade och sen hade dom rea på det   .


.

  


.

Var meningen att vi skulle åkt till Vilsta för att gå en sväng. Men det började att regna så vi tänkte vi väntar och ser om det slutar.


Tjosanhejsan, inte gjorde det de inte. Har verkligen VRÄKT ner HELA dan  Rainy.


Så det har som sagt inte hänt så mycke här alls. Får verkligen hoppas det slutar för i morgon ska ju Zäpo göra sitt MH, inte kul om det vräker ner ute  Pouty.


Stannade och rastade Vinja och Zäpo när det var lite uppehåll och här kommer dom få enstaka korten.


.

        


Lite kul fick dom i alla fall ha.


.

  


Som ni ser, bara regn.


.

Verkar som om flera av er blivit drabbade av människan från Usa i era bloggar. Eller vet inte om man kan kalla henne människa  Thinking. En människa brukar ju vanligtvis ha en hjärna och förstå vad som är rätt eller fel. Men den här "varelsen" har uppenbart inte det. För vilken "normal" människa som helst skulle fatta för det första: Om man är sur på en människa så ger ger man sig inte på den kompisens kompisar.

För det andra : Hade man en hjärna borde man förstå att hur många människor bryr sig vad en viltfrämmande människa från en helt annan världsdel skriver hos människor som inte har nån aning om vem man är.


Men, men vissa verkar ju totalt intelligens befriade och fattar inte det.


Så får ni nått hos er så bara kasta bort det.


Nu måste jag lägga mig om jag ska orka upp tidigt i morgon bitti.


Natti, Natti








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards